کد خبر: ۱۷۲۴۸۱
زمان انتشار: ۱۳:۰۰     ۱۷ مهر ۱۳۹۲
سه گروه اصلی وابسته به القاعده در سوریه توافق کردند که به درگیری‌ها میان خود پایان دهند و نظام سوریه را هدف اصلی عملیات نظامی خود قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ‌به نقل از سایت خبری الوطن العربی، "دولت اسلامی عراق و شام" (داعش)، جبهه النصرة و گردان‌های آزادگان شام، که سه گروه اصلی وابسته به القاعده در سوریه محسوب می‌شوند، توافق کردند که نظام سوریه را به عنوان "دشمن اصلی" خود هدف قرار داده، درگیری‌های بین خود را کنار گذاشته و گناهاکاران را مجازات کنند.

یکی از فرماندهان برجسته جبهة النصرة اعلام کرد که نشست‌های فشرده‌ای در دو روز گذشته در استان حلب واقع در شمال سوریه برگزار شد که فرماندهان عالی رتبه‌ای از دولت اسلامی عراق و شام، جبهه النصرة و آزادگان شام در آن حضور یافتند.

وی افزود: فرماندهان این گروه‌ها در این نشست‌ها توافق کرده‌اند که نظام سوریه را به عنوان دشمن اصلی خود قرار داده، به هیچ مسلمانی در این کشور تیراندازی نکرده و به درگیری‌ها میان خود پایان دهند.

آن‌ها برای تحقق این هدف شورای قضایی مشترکی میان خود تشکیل داده‌اند که این شورا کار مجازات سرپیچی‌کنندگان از این توافق را بر عهده خواهد داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
جلیل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۰ - ۱۷ مهر ۱۳۹۲
۱
۰
جنگ با بشار اسد رو که کنار نمی زارند جنگ با خودشون رو کنار میگذارند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها