کد خبر: ۱۷۲۳۱۰
زمان انتشار: ۱۹:۵۰     ۱۶ مهر ۱۳۹۲
تمرين تيم فوتبال استقلال در حالي برگزار شد که ساموئل باز هم به محل تمرين آبي‌پوشان نيامد.
تيم استقلال سومين جلسه تمريني خود را بعد از ديدار مقابل اف‌سي‌سئول از ساعت 16 در غياب ملي‌پوشان خود برگزار کرد.

به گزارش فارس،امير قلعه‌نويي بعد از دو جلسه غيبت امروز در تمرين آبي‌پوشان حاضر شد و تنها در گوشه‌اي از زمين کارهاي تاکتيکي بازيکنان را نظاره کرد.

*مجيد صالح مربي تيم استقلال در تمرين امروز آبي‌پوشان شرکت نداشت.

*با توجه به تصميم جديد مسئولان کمپ استقلال از حضور بانوان در محل تمرين امروز ممانعت به عمل آمد.

*سياوش اکبرپور که روز گذشته به همراه رحمتي، قلعه‌نويي و ماجدي به مجلس شوراي اسلامي رفته بود امروز قبل از تمرين در خصوص حضورش در جلسه کميسيون اصل 90 صحبت مي‌کرد.

*داوود حقي در دومين روز متوالي با آبي‌پوشان تمرين کرد.

*جي لوييد ساموئل هافبک تيم استقلال که به گفته سرپرست اين تيم بايد روز يکشنبه خود را به کادر فني معرفي مي‌کرد براي سومين روز متوالي در تمرين آبي‌پوشان شرکت نکرد. اينکه چرا ساموئل در تمرينات شرکت نمي‌کند مشخص نيست، زيرا ميرشاد ماجدي در گفت‌وگو با فارس تأکيد کرده بود اين بازيکن بايد روز يکشنبه خود را به کادر فني معرفي مي‌کرد.

*قبل از شروع تمرين قلعه‌نويي بازيکنان را دور هم جمع کرد و با آنها به صحبت پرداخت.

سرمربي استقلال در ابتداي صحبت‌هايش ضمن تشکر از بازيکنان اين تيم خطاب به آنها گفت مي‌دانم که زحمت خود را کشيده‌ايد و با وجود اينکه در بازي با اف‌سي‌سئول مستحق برد بوديم اما به اين مهم نرسيديم. سرمربي استقلال تأکيد کرد: من از همه شما ممنونم و مستحق اين بوديم که به فينال برسيم ولي ديگر همه چيز تمام شده و نبايد به فکر مسائل ديگر بود و از شما مي‌خواهم برويد و براي قهرماني ليگ بجنگيد.

وي تأکيد کرد: در اين برهه به هيچ چيزي فکر نکنيد و براي بازي‌هاي ليگ برتر آماده شويد.

*پس از صحبت‌هاي قلعه‌نويي، رحمتي براي دقايقي با ميرشاد ماجدي صحبت کرد وي سپس به محض ديدن منصور پورحيدري به سمت او رفت و براي دقايقي با پورحيدري گفت‌وگو کرد.

*در ابتداي تمرين امروز بازيکنان زير نظر حاجي‌قاسم به گرم کردن بدن‌هاي خود پرداختند سپس زير نظر اعضاي کادر فني حرکات ترکيبي انجام دادند و در پايان در قالب دو تيم نارنجي و آبي فوتبال درون‌تيمي انجام دادند. در اين فوتبال مهدي رحمتي مهاجم بود و سياوش اکبرپور نقش مدافع آخر را ايفاء مي‌کرد. در اواخر اين فوتبال درون تيمي لاوره دچار آسيب ديدگي شد و پس از آنکه با پاي مصدوم گلزني کرد ديگر به تمرين ادامه نداد.

*ميرشاد ماجدي در حاشيه تمرين امروز براي دقايقي با سرمربي استقلال به گفت‌وگو پرداخت.

*منصور پورحيدري و سيروس دين‌محمدي ميهمانان تمرين امروز استقلال بودند.

تمرينات تيم استقلال فردا مجدداً پيگيري خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها