کد خبر: ۱۷۲۱۷۵
زمان انتشار: ۱۴:۳۴     ۱۶ مهر ۱۳۹۲
محمد نوری زاد که با انتشار مطالب گوناگون در سایت ها و رسانه های ضدانقلاب مورد توجه آنان قرار گرفته بود و حتی با انتشار مطلبی در خصوص بهائیان از آنان عذرخواهی کرده و پای فرزندان آنها را بوسیده بود، این بار نیز برای جلب توجه عناصر ضدانقلاب نوشتاری منتشر کرد.
ماهستیم، محمد نوری زاد نویسنده و مستندساز که این روزها پای ثابت اخبار رسانه ها و سایت های ضدانقلاب است با انتشار مطلبی تحت عنوان «عزیزان من در زندان بمانید» برای جمعی از زندانیان امنیتی قلم به دست شده و از آنان خواسته که تا هنگام آزادی همه زندانیان در زندان بمانند!!!

 

محمد نوری‌زاد با انتشار یادداشتی در وب‌سایت شخصی خود، با توجه به عفو و پایان محکومیت برخی زندانیان امنیتی، نوشته است که «این حرکت یک رفتار ناصادقانه است، چرا که به گمان من شما را آزاد می‌کنند! آن‌که باید عفو شود، ما نیستیم؛ بل خودشان‌اند! پیشنهاد می‌کنم در زندان بمانید، یا همگی آزاد می‌شویم یا هیچ‌کس از زندان بیرون نمی‌آید.

 

انتشار یادداشت فوق توسط محمد نوری زاد در حالی است که در چند هفته اخیر برخی از زندانیان امنیتی از زندان آزاد شده اند، گفتنی است آزادی برخی از آنها با عفو مشروط بوده و چناچه مرتکب اعمال غیرقانونی شوند دوباره به زندان بازخواهند گشت.

 

احمدی امویی، نسرین ستوده، مهسا امرآبادی، محبوبه کرمی، مریم جلیلی، میترا رحمتی، فرح واضحان، ژیلا مکوندی و کفایت ملک محمدی، مهسا امرآبادی،محسن امین زاده، میرطاهر موسوی، فیض الله عرب سرخی، نادر بابایی، محمدعلی ولایتی و به تازگی عیسی سحرخیز از جمله زندانیان آزاده شده هستند؛ در این بین نسرین ستوده به جهت حمایت سازمان های به ظاهر حقوق بشری و نیز حمایت ویژه «شیرین عبادی» از بازتاب خبری ویژه برخوردار بوده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها