کد خبر: ۱۷۲۱۶۹
زمان انتشار: ۱۴:۲۳     ۱۶ مهر ۱۳۹۲
سرپرست تیم ملی فوتبال گفت: ما به کی‌روش نگفته‌ایم مصاحبه نکند ولی چون او می‌خواهد روی تیم ملی تمرکز کند مصاحبه‌ای انجام نمی‌دهد.

به گزارش 598،مهدی محمدنبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین شرایط تیم ملی اظهار داشت: شرایط اردو بسیار خوب است و لژیونرها یکی یکی اضافه می‌شوند، قرار است تمرین امروز در زمین اصلی ورزشگاه آزادی برگزار شود.

وی در خصوص ایرادی که کی‌روش به زمین چمن کمپ گرفته، گفت: زمین کمپ در حال حاضر کیفیت لازم را ندارد و این بی‌کیفیتی به خاطر فصل است به همین دلیل تیم ملی امروز در زمین اصلی تمرین می‌کند. بخشی از چمن قدیمی و مربوط به 10-12 سال پیش است که بخشی از آن کاشت جدید محسوب می‌شود که با یکدیگر تطابق ندارد و باید فکری به حال این موضوع کنیم.

سرپرست تیم ملی و دبیر کل فدراسیون فوتبال با اشاره به برنامه‌های تیم ملی گفت: قرار است امروز تیم ملی تایلند آنالیز شود و کی‌روش برنامه‌هایش را به صورت طبیعی جلو می‌برد و فضای تیم هم خوب است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کی‌روش ممنوع المصاحبه است یا خیر، گفت: بهتر است این موضوع را از خودش سوال کنید اما ما به او نگفتیم مصاحبه نکند.چون او می‌خواهد روی تیم ملی و بازیکنان تمرکز کند و اتفاقا  چون روی این موضوع حساسیت دارد مصاحبه نمی‌کند.

نبی در خصوص انتقاداتی که از عدم دعوت برخی از بازیکنان به تیم ملی مطرح می‌شود، گفت: ما باید شاکله تیم ملی را حفظ کنیم و شاید اگر دو اردوی قبلی تیم ملی تشکیل می‌شد بازیکنان بیشتری به اردو دعوت می‌شدند اما عدم دعوت از آنها دلیل خاصی ندارد و قطعا در اردوهای آتی بازیکنانی که به کار کادر فنی تیم ملی بیایند دعوت خواهند شد.

وی همچنین در خصوص حضور نمایندگان AFC در ایران گفت: این مسئله خیلی خوب است که آنها از ورزشگاه‌های ما بازدید داشته باشند و قطعا نتیجه بازرسی آنها در سهمیه ما در لیگ قهرمانان آسیا موثر است.

وی در پایان در خصوص تصمیم کمیته اخلاق و اتفاقاتی که در مورد فساد در ورزش مطرح می‌شود، گفت: در خصوص این موضوع باید با علی‌پور صحبت کنیم چون او در جریان همه چیز قرار دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها