کد خبر: ۱۷۲۰۰۶
زمان انتشار: ۲۰:۲۳     ۱۵ مهر ۱۳۹۲
«آژانس ملی جرایم»(ان‌سی‌اِی) از روز دوشنبه با بودجه سالانه نیم میلیارد پوندی با هدف مبارزه با شبکه ۳۷ هزار نفری جرایم سازماندهی‌شده انگلیس، آغاز به کار کرد.

به گزارش 598،  خبرگزاری فارس به نقل از شبکه اسکای‌نیوز، انگلیس از امروز آژانسی مشابه «اف‌بی‌آی» آمریکا راه‌اندازی کرد. رئیس این آژانس امنیتی به گروه‌های خلافکار هشدار داده است که «هیچ‌کس از دایره دسترسی» این آژانس خارج نیست.

«آژانس ملی جرایم» (ان‌سی‌اِی) که از روز دوشنبه آغاز به کار کرد، با بودجه سالیانه حدود نیم میلیارد پوندی برای مبارزه با جرایم خشن و سازماندهی‌شده شکل گرفته است. آمارها نشان می‌دهد حدود 37 هزار نفر در بریتانیا عضو گروه‌های سازماندهی‌شده خلافکار هستند.

این آژانس 4 هزار مامور دارد که این نیروها در چهار رسته «جرایم سازماندهی‌شده»، «جرایم اقتصادی»، «مرزبانی و قاچاق انسان» و «حفاظت آنلاین» فعالیت می‌کنند.

«کیت بریستو» مدیر کل «ان‌سی‌اِی» وعده داده است که خلافکاران بزرگ و کسانی که در جرایم خشن دست دارند، از این آژانس «پاسخی جامع و قاطع» دریافت کنند.

با راه‌اندازی این آژانس، عملا فعالیت «آژانس جرایم جدی سازماندهی‌شده» انگلیس پایان می‌یابد و این سازمان جذب این آژانس جدید می‌شود.

بریستو همچنین گفته است که آژانس جدید از اختیارات قانونی بالاتری برخوردار است و می‌تواند برای انجام مأموریت‌ها راسا وارد عمل شود و نیروهای پلیس را نیز با خود هماهنگ کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها