کد خبر: ۱۷۲۰۰۳
زمان انتشار: ۲۰:۲۱     ۱۵ مهر ۱۳۹۲
گفت‌وگوی فارس با یکی از آوارگان جنگ علیه سوریه:
یک پیرزن سوری که آواره جنگ‌افروزی‌ رژیم‌های غربی، عبری و عربی علیه کشورش شده؛‌ تاکید کرد افراد مسلح شوهرش را کشته،‌ خانه‌اش را ویران و ۴۰۰ هزار لیره سوری را از منزلش دزدیدند.

«ننه ریاض»، یکی از زنان سالخورده سوریه که به بعد از کشته شدن شوهرش به دست تروریست‌های مسلح آواره شده؛‌ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق تاکید کرد که شوهرش به دست تروریست‌های القاعده و جبهه النصره کشته شد و بعد از آن به همراه دختر و دو پسرش بدون حامی و سر پناه مانده‌ است.

تروریست‌های فعال در سوریه، با فتوای سعودی و اراده صهیونیستی منزلش را محاصره کرده و الله اکبر گویان خانه‌اش را طعمه آتش کردند. افراد مسلح همچنین 400 هزار لیره سوری که همه دارایی‌‌اش بود را به سرفت بردند.

 

 

 

این گزارش حاکی است که ننه ریاض به همراه فرزندانش چند شبی را بعد از تخریب خانه‌اش توسط تروریست‌‌های مسلح، در بوستان‌ها و باغستان‌های بین حمص و دمشق گذرانده که در آن مدت متحمل درد و رنج‌های بسیاری شده است.

به گفته «ننه ریاض، «علی ندیم» یکی از نوه‌هایش که تنها هفت ماه از فارغ التحصیلی‌اش از دانشگاه گذشته بود؛ همه دارایی‌هایش را جمع کرده تا به کمک مادر بزرگ تنهایش برود، ولی قبل از دیدار وی توسط افراد مسلح کشته شده و جسدش را برای مادر بزرگش ارسال کردند.

او در حالی که اشک‌هایش را پاک می‌کرد، گفت: به منظور دریافت کمک در چندین نهاد و انجمن ثبت نام کردم، ولی چیزی جز خرده ریزه‌ دریافت نکردم  .. موضوع کمک و مساعدت نیست؛ بلکه زندگی و امنیت ماست که به طور کامل از بین رفته و جوانانی که به خیل شهدا پیوستند.

«ننه ریاض» می‌گوید که منتظر انتقام گرفتن از کسانی است که سوریه را تخریب کردند و با لهجه روستایی خود از خدا خواست که ارتش سوریه را بر تروریست‌های مسلح پیروز بگرداند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها