کد خبر: ۱۷۱۹۷۳
زمان انتشار: ۱۹:۵۳     ۱۵ مهر ۱۳۹۲
حجت الاسلام سالک: آمریکایی ها می گویند ایرانی ها باید اعتماد سازی کنند در حالی که مسئله کاملا بر عکس است و این آمریکایی ها هستند که باید خودشان رابه ملت ایران ثابت و اعتماد آنان را پس از ۳۵سال جلب کنند.
حجت السلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی درباره اقدامات نا بجای صورت گرفته در سفراخیر روحانی به نیویورک  به خبرنگار هم اندیشی گفت: این کلام مقام معظم رهبری مبنی بر نابجا بودن برخی اقدامات صورت گرفته در سفر نیویوورک به معنای این است که دراین سفر از برخی اصول تجاوز شده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه در حواشی انجام گفتگوی تلفنی بین اوباما و روحانی عناصری به طور مستقیم و عناصری نیز به طور غیر مستقیم نقش داشتند افزود: تردیدی نیست که در جریان این گفتگو عناصری از هردو طرف که البته طرف آمریکایی نقش بیشتری داشت در انجام مذاکره تاثیر داشتند.
حجت الاسلام سالک با اشاره به خوی جنایتکارانه و عهدشکنانه آمریکا گفت: به کشوری که تحت استیلای صهیونیسم جهانی است نمی شود اعتماد کرد.
وی خاطر نشان کرد : در سفراخیر  لبخندهایی از سوی هردو طرف زده شد اما پس ازاین شاهد طوفانی درپشت لبخندها بودیم.

نماینده مردم اصفهان درمجلس  بابیان اینکه این طوفان پشت لبخندها  در گفتگوی اوباما و نتانیاهو مشخص شد گفت: درست چند روز پس مذاکرات و گفتگوی طرف  اوباما و روحانی  آنها اعلام کردند که گزینه نظامی همچنان روی میز است.

رئیس کمسیون فرهنگی باتاکید بر اینکه نمی شود ۳۵سال مقاومت ملت را با یک لبخند جابجا کردافزود: آمریکا در شرایط بسیار ضعیفی قرار داردوبرای اینکه جای خودر ا در جامعه ایرانی پیدا کند دست و پا می زند.

وی با اشاره  به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر بدبینی بر طرف آمریکایی گفت: با دولتی که به هیچ تعهدی عمل نمیکند رابطه برقرار کردن کار غلطی است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دوستانی که به رابطه با آمریکا با دیده خوشبینی نگاه می کنند و درپی ایجاد خطوط هوایی مسقیم هستند باید توجه داشته باشند که باهرقدم عقب نشینی ما آنها چندی قدم به پیش می آیند

حجت الاسلام سالک با تاکید بر لزوم به کار گیری تیم قوی در مذاکرات گفت: در برابر دشمن باید همچنان ایستادگی نمود.

حجت اسلام سالک تاکید کرد: آمریکایی ها می گویند ایرانی ها باید اعتماد سازی کنند در حالی که مسئله کاملا بر عکس است و این آمریکایی ها هستند که باید خودشان رابه ملت ایران ثابت و اعتما آنان را پس از ۳۵سال جلب کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها