کد خبر: ۱۷۱۶۸۷
زمان انتشار: ۲۱:۳۸     ۱۴ مهر ۱۳۹۲
سرمربي پرتغالي چلسي با ابراز نارضايتي از رواج تمارض براي فريب داور در ليگ برتر به بازيکنان خود در خصوص روي آوردن به اين حربه براي خطا گرفتن هشدار داد.
ژوزه مورينيو تاکيد کرد تا زماني که مسئولان انضباطي ليگ برتر فکر نکنند، داستان فريب خوردن داوران انگليسي با تمارض بازيکنان ادامه دارد. مورينيو با اعتراف به اينکه هر يک از بازيکنان تيمش را که روي به تمارض بياورند از ترکيب اصلي کنار خواهد گذاشت، گفت: بارها به بازيکنانم گفته‌ام که از تمارض و شيرجه رفتن متنفرم چون واقعا بد است. تلاش براي اخراج کردن بازيکن حريف شرم‌آور است.

به گزارش تسنيم،مورينيو افزود: هنوز هيچ يک از بازيکنانم را به خاطر تمارض کنار نگذاشته‌ام اما اگر منظورتان هشدار دادن دراين باره بوده باشد، بايد بگويم که بله من به ديديه دروگبا و آرين روبن (2 بازيکن پيشين چلسي) هشداري جدي داده‌ام. نمي‌گويم هر يک از بازيکنانم که تمارض کنند را کنار مي‌گذارم چرا که ممکن است آن بازيکن برايم مهم باشد و مرتکب اشتباه شده باشد، اما مطمئنا به شدت از او انتقاد خواهم کرد. اگر روزي يک بازي را ببريم که احساس کنم در آن يکي از بازيکنانم رفتار ناشايستي از خود نشان داده است، مطمئن باشيد که به آن اعتراف خواهم کرد.

آقاي خاص با اشاره به اتفاقي که در بازي تيم‌هاي بارسلونا و سلتيک در ليگ قهرمانان اروپا رخ داد (بازي که بزرگ‌نمايي نيمار، مهاجم بارسلونا پس از تکل اسکات براون موجب اخراج کاپيتان سلتيک شد)، تصريح کرد: در برخي کشورها اگر تمارض نکنيد، يک آدم ساده‌لوح به نظر مي‌رسيد چرا که همه اين کار را انجام مي‌دهند، اما شما مي‌توانيد در برخي رقابت‌ها مثلا در همين هفته اخير ليگ قهرمانان اروپا ببينيد که در گلاسکو و آمستردام (تمارض بالوتلي براي پنالتي گرفتن از داور بازي برابر آژاکس) چه اتفاقاتي رخ داد. آن اتفاقات براي من واقعا تلخ بودند. جلوگيري از تکرار چنين اتفاقاتي وظيفه مسئولان است. باز هم مي‌گويم من کسي نيستم و فقط نظرم را مي‌گويم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها