کد خبر: ۱۷۱۶۸۶
زمان انتشار: ۲۱:۳۸     ۱۴ مهر ۱۳۹۲
مهاجم تيم ملي فوتبال کشورمان گفت: تايلند رقيب بسيار سرسختي است و اميدوارم با حمايت هواداران اين بازي را با پيروزي پشت سربگذاريم.
کريم انصاري‌فرد پيش از آغاز اولين تمرين تيم ملي گفت: فکر مي‌کنم بعد از اينکه چند اردوي ما لغو شد اردوي خوبي را شروع کرديم و بايد خود را براي بازي‌هاي مقدماتي جام ملت‌هاي آسيا آماده کنيم. اين اردوها خوب است و همه بايد حمايت کنند تا هم براي مقدماتي جام ملت‌ها و هم براي جام جهاني 2014 آماده شويم. من هم شرايط خوبي دارم و در اين اردو تمام توانم را خواهم گذاشت.

به گزارش تسنيم،مهاجم تيم ملي در خصوص بحث خليج فارس در سايت فيفا اظهار داشت: خليج فارس هميشه خليج فارس است و اين مهم است که ما خليج‌مان را فارس بدانيم. مهم نيست آنها چه مي‌گويند و خليج فارس هميشه خليج فارس است.

انصاري‌فرد درباره ليست تيم ملي گفت: به نظرم همه بازي‌ها آناليز مي‌شوند و بعد از آن بازيکنان به تيم ملي مي‌آيند. اين موضوع را بايد از سرمربي تيم ملي سوال کنيد.

وي با اشاره به ديدار 23 مهر با تايلند خاطرنشان کرد: بازي سختي داريم. در جام ملت‌هاي قبلي نيز با تايلند بازي داشتيم که بسيار رقيب سرسختي بود. اميدوارم تماشاگران در اين ديدار از ما حمايت کنند تا بازي را با يک پيروزي خوب پشت سر بگذاريم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها