کد خبر: ۱۷۱۶۷۰
زمان انتشار: ۲۰:۴۵     ۱۴ مهر ۱۳۹۲
دروازه بان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: واقعيت اين است که من به علي دايي علاقه زيادي دارم و او جزو اولين کساني بود که به من اعتماد کرد و دروازه تيم بزرگي مثل پرسپوليس را به من سپرد.
تنها دروازه‌بان لژيونر که سابقه بازي در يک تيم اروپايي را دارد اين روزها اگرچه شرايط به کام او نيست اما باز هم او با تفکر حرفه‌اي‌اش از آينده و تلاش و ايمان به موفقيت مي‌گويد. عليرضا حقيقي دروازه‌بان ملي‌پوشي که در ليست جديد تيم ملي نامي از او نديديم هميشه نامش با پرسپوليس گره خورده است اما اين روزها عليرضا در ترکيب تيم محبوبش حضور ندارد. در همين رابطه و پس از اعلام ليست تيم ملي که عليرضا حقيقي هميشه يک پاي ثابت آن بود و بعضا بازي هم مي‌کرد با او تماس گرفتيم تا در اين مورد با او صحبت کنيم.

عليرضا حقيقي که سابقه بستن بازوبند کاپيتاني پرسپوليس را هم دارد به خبرنگار سايت گل گفت:« از اينکه در تيم ملي حضور ندارم اما اين هم بخشي از فوتبال است و من ايمان دارم که علي آقا کمک مي‌کند تا دوباره من به شرايط ايده آل برگردم و بتوانم در تيم ملي حضور داشته باشم.»

حقيقي در ادامه به سايت گل گفت:« ليستي که اعلام شده نظر شخص آقاي کي‌روش است و من به ايشان احترام مي‌گذارم و حتما صلاحديده است که من نباشم اما خب من تلاش مي‌کنم تا بتوانم دوباره به تيم ملي برگردم و بتوانم به تيم کشورم خدمت کنم.»

حقيقي در پايان در مورد بازي نکردنش در پرسپوليس گفت:« خيلي‌ها دوست دارند من وارد حاشيه شوم و انتظار دارند از من صحبت‌هاي حاشيه‌اي بشنوند اما من بايد به آنها بگويم که من آدم رکي هستم و اگر چيزي باشد نه در حاشيه بلکه در متن حرف‌هايم را مطرح مي‌کنم اما واقعيت اين است که من به علي دايي علاقه زيادي دارم و او جزو اولين کساني بود که به من اعتماد کرد و دروازه تيم بزرگي مثل پرسپوليس را به من سپرد. من خوشحالم که افتخار شاگردي علي آقا دارم و سخت تلاش مي‌کنم تا بار ديگر مثل گذشته آقاي دايي به من اعتماد کند و سخت‌تر تلاش مي‌کنم تا در صورت اعتماد ايشان بتوانم جواب اعتماد علي آقا را بدهم و ايشان را سربلند کنم. ما همگي براي موفقيت پرسپوليس تلاش مي‌کنيم و در راس اين هرم علي آقا حضور دارد و ايشان بهتر از هر کسي صلاح تيم را مي‌داند.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها