کد خبر: ۱۷۱۶۶۴
زمان انتشار: ۲۰:۴۲     ۱۴ مهر ۱۳۹۲
باشگاه فولادخوزستان نسبت به قرار نگرفتن نام بازيکنان تيم فوتبال اين باشگاه در ليست کي روش، سرمربي تيم ملي، رسما اعتراض کرد.
حسين ابن قاسم، سرپرست تيم فوتبال فولادخوزستان اظهار کرد: تيم ما اکنون صدر جدول است، بازي هاي بسيار خوبي انجام مي دهد و بردهاي بسياري به دست آورده است و اين موضوع باعث شده که همه روي آن حساب ويژه‌اي باز کنند، با اين وجود آيا بودن يک بازيکن از ما در تيم ملي حق فولاد نيست؟

به گزارش ايسنا،وي افزود: يعني فولاد يک بازيکن ندارد که در حد و اندازه تيم ملي باشد؟ آيا به تيم ما نگاه مي‌شود؟ يا نگاه ويژه به برخي از تيم‌ها است؟ به نظرم حق بازيکنان ما در حال ضايع شدن است.

سرپرست تيم فوتبال فولادخوزستان بيان کرد: با اين اقدام ديگر انگيزه و هدفي براي بازيکنان ما نمي‌ماند چرا که هدف تمام بازيکنان، تيم ملي است. از فلان تيم بازيکني که نيمکت‌نشين تيم خود است به تيم ملي دعوت مي شود آن وقت به طور مثال بختيار رحماني، کاپيتان تيم ما که تلاش مي‌کند و 90 دقيقه براي تيمش بازي مي‌کند، بهترين پاس‌هاي گل را مي‌دهد و گل هم مي‌زند، جايي در تيم ملي ندارد. او جوان و آينده‌دار است و بارها هم به تيم ملي اميد دعوت شده است، پس چرا نبايد به تيم ملي بزرگسالان هم دعوت شود؟

وي خاطر نشان کرد: تيم‌هاي انتهاي جدول بازيکن در تيم ملي دارند اما تيم ما بازيکني ندارد. نمي‌دانم به دليل اين که ما از مرکز دور هستيم، کسي ما را نمي بيند يا چيز ديگري است؟ تيم ما روي هوا که فوتبال بازي نمي‌کند، روي زمين بازي مي‌کند، پس تيم ملي چه مي‌خواهد؟

سرپرست تيم فوتبال فولادخوزستان گفت: ما نسبت به اين که بازيکنان‌مان به تيم ملي دعوت نمي شوند، معترض هستيم. چرا بازي‌هاي تيم ما را نمي بينند؟ چرا اگر بازي‌هاي ما را مي‌بينند، چشم‌هايشان را مي بندند؟ نمي گويم که حق بازيکن و باشگاه فولاد ضايع مي‌شود بلکه به نظرم حضور يک بازيکن ما در تيم ملي، گره‌اي از گره‌هاي کور تيم ملي را باز مي‌کند.

وي ادامه داد: به نظرم اميد خالدي، مهرداد جماعتي، بختيار رحماني، اسماعيل شريفات و سروش رفيعي از بازيکناني هستند که مي‌توانند در تيم ملي جاي داشته باشند. بايد اين بازيکنان ديده شوند. يعني بازيکنان ما اين حق را هم ندارند که روي نيمکت تيم ملي بنشينند؟ نمي‌دانم شايد مانند چيزهاي ديگر، چشم‌هايشان را روي اين قضيه هم بسته‌اند. حضور در تيم ملي حق مسلم بازيکنان ما است.

باشگاه فولادخوزستان در نامه اي به مهدي محمدنبي، دبير کل فدراسيون فوتبال ايران نسبت به آنچه ناديده گرفتن حقوق بازيکنان بومي و جوان اين باشگاه از سوي تيم ملي خوانده، اعتراض کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها