کد خبر: ۱۷۱۵۸۲
زمان انتشار: ۱۹:۲۶     ۱۴ مهر ۱۳۹۲
یک ساعت پس از شروع تمرین و با صلاحدید کی روش، خبرنگاران را از محل تمرین به بیرون هدایت کردند
گل- اولین جلسه تمرین اردوی جدید تیم ملی برای بازی مقابل تایلند در کمپ تیم ملی برگزار شد.

تیم ملی در شرایطی اولین جلسه تمرینی اش را برگزار کرد که هشت لژیونر دعوت شده به دلیل همراهی تیم های باشگاهی در اردو غایب هستند. نکات بارز اولین تمرین اردوی جدید تیم ملی را مرور کنید.

 

* تمرین با سی دقیقه تأخیر آغاز شد. سرمربی تیم ملی حدود ۱۰ دقیقه برای بازیکنان صحبت کرد و پس از او امید نمازی نحوه برگزاری تمرینات را توضیح داد.

* رحمان احمدی، حامد لک، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، محمد نوری، کریم انصاری فرد، امیرحسین صادقی، هاشم بیگ زاده، محمدرضا خلعتبری، سیدجلال حسینی، پژمان منتظری، امید ابراهیمی، شجاع خلیل زاده، مهرداد پولادی، احسان حاج صفی، یعقوب کریمی و محمدرضا خانزاده نفرات حاضر در این تمرین بودند.

*حسین ماهینی، خسرو حیدری، و احسان حاج صفی به دلیل مصدومیت تمرین نکردند و در گوشه ای جدا از سایرین بودند. همچنین مهرداد پولادی هم که تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته جدا از سایر بازیکنان در کنار زمین مشغول به گرم کردن بود.

*اولین تمرین تیم ملی حالت ریکاوری داشت و بازیکنان با مربی بدنساز تیم ملی به دویدن و حرکات کششی پرداختند. دو دروازه‌بان حاضر در تمرین نیز با دن‌گاسپار مربی دروازه‌بان‌ها جداگانه تمرین کردند.

* یک ساعت پس از شروع تمرین و با صلاحدید کی روش، خبرنگاران را از محل تمرین به بیرون هدایت کردند تا تمرین پشت درهای بسته ادامه یابد. کی روش قبل از تمرین نیز حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها