کد خبر: ۱۷۱۳۴۳
زمان انتشار: ۱۹:۴۸     ۱۳ مهر ۱۳۹۲
مدیرکل دفتر ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: آمار نشان می‌دهد به صورت میانگین از هر 3 تا 5 ازدواج در ایران یک مورد به طلاق می‌انجامد.
به گزارش 598 به نقل از فارس از کرمان، حسین معتمدنیا بعد از ظهر امروز در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان کرمان اظهار داشت: جوانان مهم‌ترین دغدغه والدین و بزرگسالان هستند.

وی ادامه داد: مشکلاتی در حوزه جوانان وجود دارد و گاهی آمارها از نظر منفی بودن نسبت به گذشته منفی‌تر می‌شود.

مدیرکل دفتر ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، ابراز داشت: رویکرد دولت یازدهم عملیاتی، علمی و کاربردی است و نبود یک معاونت ورزش همگانی یکی از مشکلات معاونت ورزشی وزارت ورزش و جوانان بود که این معاونت ایجاد شد.

معتمدنیا عنوان کرد: ورزش همگانی در کشورهای توسعه یافته موجب کاهش افسردگی در بین مردم و به ویژه جوانان و زنان می‌شود و در کاهش جرائم مؤثر است.

وی با بیان اینکه 35 درصد جمعیت ایران جوان هستند، گفت: ستاد ساماندهی امور جوانان با حضور 27 معاون وزیر و رئیس سازمان‌های دولتی و غیردولتی تشکیل شده است.

این مسئول بیان داشت: کمیته‌های تخصصی ستاد ساماندهی امور جوانان با موضوع اجتماعی اقتصادی، فرهنگی تربیتی و راهبری راه‌اندازی می‌شود.

معتمدنیا، هدف از راه‌اندازی ستاد ساماندهی امور جوانان را بهره‌گیری از توان سایر دستگاه‌ها و حل و فصل مشکل جوانان با پرهیز از موازی‌کاری ذکر کرد.

وی خواستار برگزاری به موقع جلسات ساماندهی امور جوانان، مستندسازی این جلسات و اجرای مصوبات این ستاد شد.

مدیرکل دفتر ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه هفته ازدواج و پیوند آسمانی به مناسبت سالروز ازدواج حضرت زهرا (س) و حضرت علی (ع) از 15 تا 21 مهر ماه خبر داد و افزود: نمایشگاه پیوند آسمانی در این هفته برگزار می‌شود.

معتمدنیا ابراز داشت: دانشگاه علوم پزشکی در استان‌های خوزستان، البرز و قزوین به صورت پایلوت طرح برگزاری کلاس‌های آموزش قبل از ازدواج در زمینه مهارت و اخلاق در زندگی و مشاوره را برگزار کردند.

وی کرمان را جزو استان‌های متناسب در حوزه ازدواج خواند و گفت: کرمان در رده 20 طلاق در ایران قرار دارد.

معتمدنیا تصریح کرد: بر اساس آمار به صورت میانگین از هر سه تا پنج ازدواج در ایران یک مورد به طلاق می‌انجامد که این رقم در استان کرمان یک طلاق به ازای هشت ازدواج است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها