کد خبر: ۱۷۱۲۹۵
زمان انتشار: ۱۵:۴۵     ۱۳ مهر ۱۳۹۲
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «من به خاطر آقاي دايي به پرسپوليس آمدم، وگرنه ده تا پيشنهاد داشتم. شايد علي آقا به ارنج خودش رسيده است.»

598؛ ميلاد غريبي با هزار اميد و آرزو به پرسپوليس آمد تا در تيم علي دايي خودش را نشان دهد. ابتداي فصل همه از حضور او در جمع سرخپوشان استقبال کردند و گفته مي‌شد، غريبي از بهترين خريدهاي اين تيم است. اما دايي در اين فصل از اين بازيکن جوان آن طور که بايد و شايد استفاده نکرد تا غريبي تصميم بگيرد براي راهيابي به تيم‌ملي نيم فصل از پرسپوليس جدا شود. در همين خصوص گفتگويي با غريبي داشتيم که مي‌خوانيد:

 

* مثل اينکه خيلي ناراحتي؟

- هر کس ديگه‌اي هم جاي من بود از اين شرايط ناراحت مي شد واقعا همه چيز دور از تصورم رقم خورده است.

 

* فکر مي‌کردي در پرسپوليس بازي نکني؟

- اصلا فکر نمي‌کردم در پرسپوليس اين شرايط را داشته باشم. نيم فصل شده و من بازي نکردم. براي من اين وضعيت سخت است. من بازيکن بدي نيستم.

 

* مگر با نظر خود دايي به پرسپوليس نيامدي؟

- اتفاقا علي آقا خودش من را مي‌خواست و من بخاطر آقاي دايي به پرسپوليس آمدم. وگرنه ده تا پيشنهاد داشتم. شايد علي آقا به ارنج خودش رسيده است.

 

* شايد هنوز به آمادگي صد در صد نرسيدي؟

- من آماده هستم و فکر نمي‌کنم از بازيکنان ديگر ضعيف‌تر باشم. من ضعيف نيستم وگرنه اينقدر پيشنهاد نداشتم. قبل از فصل خيلي مربي‌ها مي‌خواستند در تيم‌شان بازي کنم و فوتبال خودم را دوست دارم.

 

* با اين وضعيت تيم‌ملي را از دست مي‌دهي؟

- بله، به ضررم تمام مي‌شود. هدف من از پرسپوليس آمدن حضور در جام‌جهاني بود. همه گفتند در پرسپوليس به چشم مي‌آيي. اما حالا روي نيمکت هستم.

 

* حالا مي‌خواهي چه تصميمي بگيري؟

- تا نيم فصل چند تا بازي مانده و بايد ببينم شرايط چطور پيش مي‌رود. اگر وضعيت همانطور باشد مجبورم تصميم‌ ديگري بگيرم.

 

* احتمال دارد باز به سايپا برگردي؟

- نه، به سايپا برنمي‌گردم. البته کاش در سايپا مانده بودم اين تيم را دوست دارم و در اين تيم مي‌خواستم توانايي‌هايم را نشان دهم. اما به تيمي مي‌روم که بازي کنم.

 

* قصد نداري با دايي صحبت کني؟

- نه، صحبت نمي‌کنم. من تمرين خودم را انجام مي دهم بالاخره علي آقا اينطور تصميم گرفتند هزار تا فکر در سرم است و پيش خودم مي‌گويم شايد صلاح نيست بازي کنم يا شايد مصدوم شوم. با اين فکرها خودم را آرام مي‌کنم.

 

* ‌درست است. از استقلال پيشنهاد داري؟

- بله، پيشنهاد دارم. بايد نيم فصل با نظر مسئولان باشگاه تصميم بگيريم.

 

* آبي‌پوش مي‌شوي؟

- بالاخره يک پيشنهاد است و فکر مي‌کنم. اما بيشتر دوست دارم به تيمي بروم که بازي کنم. بايد تا نيم فصل صبر کنم. واقعا شرايط خوبي ندارم و اين چيزي نبود که من مي‌خواستم.

روزنامه نود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها