کد خبر: ۱۷۱۱۵۰
زمان انتشار: ۰۸:۰۴     ۱۳ مهر ۱۳۹۲
اما سوال این‌جاست که چرا کریم باقری که همیشه او را به عنوان یک مرد اخلاق و منعطف می‌شناختیم، باید دلیلی برای نرفتن به سراغ پیشکسوت خود داشته باشد ؟
سایت گل-کریم باقری در دیدار پرسپولیس برابر صبای قم در ورزشگاه یادگار امام رویه‌ی علی دائی، سرمربی پرسپولیس را در پیش گرفت و به طرف محمد مایلی کهن نرفت و رسم احترام‌گذاری به پیشکسوت را در آغاز بازی رعایت نکرد که این امر به شدت از سوی مایلی‌کهن مورد گلایه قرار گرفت و او به کنایه از باقری تشکر هم کرد و گفت : "در این فوتبال با هرکسی مشکل داشته باشم با کریم باقری مشکلی ندارم. ایشان یک سری دلایل برای خودش داشت. افرادی که فوتبال را فقط برای خودشان می‌خواهند. من دوستی در ظاهر نمی‌خواهم."
اما سوال این‌جاست که چرا کریم باقری که همیشه او را به عنوان یک مرد اخلاق و منعطف می‌شناختیم، باید دلیلی برای نرفتن به سراغ پیشکسوت خود داشته باشد ؟ آیا حضور در کادر علی دائی در تیم فوتبال پرسپولیس باعث شده است تا او نخواهد ادامه‌ی کار در پرسپولیس را با حاشیه‌های رفتن سراغ مایلی‌کهن خراب کند ؟ آن‌هم در شرایطی‌که سایر اعضای کادر فنی از جمله محمد دائی و بهزاد غلام‌پور این‌گونه پشت در پشت سرمربی خود هستند؟ آیا پاسخ این سولات می‌تواند توجیحی برای صحبت‌های مایلی‌کهن باشد، این‌که افرادی فوتبال را فقط برای خودشان می‌خواهند ؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها