کد خبر: ۱۷۰۹۹۲
زمان انتشار: ۱۳:۳۷     ۱۱ مهر ۱۳۹۲
اگر بحث قرارداد و درآمدزایی هم مطرح باشد که جباری در همین ابتدای فصل هم با قراردادی بالا به سپاهان پیوست و قطعا لیگ قطر به لحاظ مالی نمی‌توااند آنچنان تفاوتی با باشگاه متمولی مانند سپاهان داشته باشد. به همه این‌ها می‌توان بحث دردسر‌‌های گرفتن ویزا و اقامت در قطر را هم برای جباری اضافه کرد تا بیشتر از تصمیم جباری متعجب شد.

598،  مجتبی جباری هافبک فصل گذشته استقلال که با  حاشیه های فراوان از این تیم جدا شد  و در لیگ سیزدهم به سپاهان پیوست بعد از  تنها چند هفته حضور در این تیم ساز ناسازگاری خود را کوک کرد و مدعی شد که در سپاهان و اصفهان نمی‌تواند به فوتبال خود ادامه دهد. جباری که در اصفهان دل به کار نمی‌داد نهایتا با موافقت مسئولان سپاهان از این تیم جدا شد و به تهران آمد و مدعی شد که می‌خواهد فعلا مدتی از میادین دور باشد اما کمتر کسی است که نداند او در سال جام جهانی  به شدت به بازی احتیاج دارد تا بتواند یکی از مسافران برزیل باشد. اما جباری که هنگام بازگشت از اصفهان هنوز منتظر بود تا شرایط بازگشتش به استقلال فراهم شود مانع فتح‌الله زاده را سفت تر از همیشه در مقابل خود دید. مدیرعامل استقلال رسما اعلام کرد که این تیم نیازی به جباری ندارد. همه این موارد باعث شد تا جباری این روزها تا آستانه لژیونر شدن در لیگ دو قطر هم پیش برود. تصمیمی که باعث شد تا سوال‌های بی پاسخی در ذهن علاقه‌مندان به فوتبال و ستاره سابق آبی‌های پایتخت شکل بگیرد. این که اگر جباری در اصفهان و به دلیل دوری از تهران نمی‌ـوانست تمرکز لازم را داشته باشد چرا و با کدام دلیل قطر را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرده است؟ اگر  بحث قرارداد و درآمدزایی هم مطرح باشد که جباری در همین ابتدای فصل هم با قراردادی بالا به سپاهان پیوست و شاید لیگ قطر آن هم برای نیم فصب به لحاظ مالی نمی‌توااند آنچنان تفاوتی با باشگاه متمولی مانند سپاهان داشته باشد. به همه این‌ها می‌توان بحث دردسر‌‌های گرفتن ویزا و اقامت در قطر را هم برای جباری اضافه کرد تا بیشتر از تصمیم جباری متعجب شد. همه این ها در شرایطی است که هنوز توافق نهایی سپاهان با جباری انجام نشده است و  طبق قراری که او با سپاهانی‌ها داشته باید مبلغ دریافتی خود را به این باشگاه بازگرداند و چه بسا باشگاه سپاهانی برای صادر کردن رضایتنامه جباری برای الاهلی از او مبلغ اضافه ای هم دریافت کند. چه اینکه باشگاه اصفهانی در این مورد محق هم به نظر می‌رسد.

شاید تنها انگیزه جباری برای پیوستن به لیگ ستارگان قطر را باید در آرزویی جست و جو کرد که او سال‌هاست به دنبال آن است. او با همه درخششی که طی این سال‌ها داشته نتوانسته بود لژیونر بودن را تجربه کند حالا به حداقل‌ها هم راضی شده و  الاهلی قطر را در اولین گام برای لژیونر شدن انتخاب کرده است. باید دید سرانجام مذاکرات او با این تیم قطری به کجا خواهد رسد و جباری در صورت لژیونر شدن تا چه مدت از فوتبال ایران و البته تهران دور خواهد ماند. شاید جدایی از سپاهان و پیوستن به تیمی در لیگ قطر افتادن از همان چاله به چاه باشد.

قانون آنلاین

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها