کد خبر: ۱۷۰۹۸۷
زمان انتشار: ۱۳:۰۱     ۱۱ مهر ۱۳۹۲
رضا عنایتی در اواسط چهارمین دهه زندگی اش کماکان سودای آقای گلی در لیگ برتر ایران را در سر دارد. او در دوران جوانی پشت خط علی دایی در تیم ملی ایران ماند و حالا برای باز کردن دروازه تیمی دورخیز کرده که علی دایی را به عنوان سرمربی روی نیمکت دارد
598، در هفته دوازدهم لیگ برتر همه نگاه ها به رویارویی علی دایی و محمد مایلی کهن است. دو مربی که در سال های اخیر درگیری های پردامنه ای داشته اند و بارها علیه یکدیگر موضع گرفته اند. هرچند هر دوی آنها اعلام کرده اند حساسیتی به نام مربی تیم حریف ندارند و مثل بقیه بازی ها برای کسب پیروزی تلاش می کنند، اما اهالی فوتبال خوب می دانند که پیروزی در مصاف با دشمن برای مایلی کهن و دایی شیرنی دوچندانی دارد. پرسپولیس در این فصل ضعیف ترین آمار را در بازی های خارج از خانه داشته. در جدول امتیازات بازی های خارج از خانه تنها دو تیم پایین تر از پرسپولیس قرار گرفته اند که اتفاقا نام یکی از آنها صبای قم است! در عوض هر دو تیم در خانه حرف های زیادی برای گفتن دارند و از این حیث می توان شانس بیشتری را برای صبا که در قم از پرسپولیس میزبانی می کند قائل بود.
آخرین بار که پرسپولیس موفق شده صبا را در قم شکست دهد به سال 87 برمی گردد و این نشان از شخصیت متفاوت صبا در خانه دارد. علی دایی خوب می داند که برای بقا در کورس قهرمانی، تنها شاخ و شانه کشیدن در خانه کفایت نمی کند و تیم او باید عادت امتیاز گرفتن در خانه حریفان را هم به مجموعه عادت هایش اضافه کند. نقطه قوت پرسپولیس را باید در مثلث تهاجمی این تیم متشکل از عالیشاه، ‌خلعتبری و صادقیان جست و جو کرد. ضمن اینکه دفاع پرسپولیس هم بهترین دوران سال های اخیر خود را پشت سر می گذارد.   
در سوی دیگر میدان محمد مایلی به گلزن کهنه کار تیمش که هنوز هنرمندانه توپ را از خط دروازه ها عبور می دهد دل بسته است. رضا عنایتی در اواسط چهارمین دهه زندگی اش کماکان سودای آقای گلی در لیگ برتر ایران را در سر دارد. او در دوران جوانی پشت خط علی دایی در تیم ملی ایران ماند و حالا برای باز کردن دروازه تیمی دورخیز کرده که علی دایی را به عنوان سرمربی روی نیمکت دارد.
بازی پرسپولیس و صبا ساعت 18:15 روز جمعه در ورزشگاه یادگار امام قم آغاز می شود.
***
برنامه سایر بازی های هفته دوازدهم:
پنج‌شنبه 11 مهر
16:00 فجر سپاسی- ذوب آهن
16:00 راه‌آهن سورینت- تراکتورسازی
17:20 فولاد- نفت
جمعه 12 مهر
16:00 داماش گیلان- استقلال خوزستان
16:00 سپاهان- مس
16:00 گسترش فولاد- سایپا
***
دیدار استقلال و ملوان به دلیل حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا به زمان دیگر موکول شد.

قانون آنلاین
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها