کد خبر: ۱۷۰۸۳۰
زمان انتشار: ۲۱:۲۰     ۱۰ مهر ۱۳۹۲
بازیکن اسبق استقلال گفت:واقعا از لحاظ بدنی و فشردگی مسابقات بازیکنان استقلال کار سختی داشتند باید به کادر فنی حق داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علیرضا منصوریان پس از عدم صعود استقلال به فینال لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: استقلال 9-8 بازیکن تیم ملی دارد آنها زمان استراحت و بدنسازی نداشتند و واقعا به کادر فنی این تیم باید حق بدهیم. بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا هرچه به انتها نزدیک می‌شود فشرده‌تر می‌شود. خسرو حیدری بازیکن همیشگی نبود همچنین آندرانیک تیموریان و جواد نکونام هم در این بازی دوکارته بودند که باید آ‌نها حضور می‌داشتند.

وی ادامه داد: استقلال نسبت به بضاعتش کار بزرگی انجام داد. حضور در جمع 4 تیم آسیا کار سخت و بزرگی است البته سپاهان و ذوب آهن هم پیش از این این کار را کرده بودند ای کاش استقلال قبل از بازی با الشباب به این تیم می‌‌خورد زیرا آن موقع سرحال‌تر بود.

بازیکن سابق استقلال افزود: واقعا از لحاظ بدنی و فشردگی مسابقات بازیکنان استقلال کار سختی داشتند باید به کادر فنی حق داد این موضوع هیچ چیزی از شایستگی‌های این تیم کم نمی‌کند. استقلال هنوز هم رکورددار بهترین تیم در آسیاست. به خاطر فشردگی مسابقات آن شادابی مرحله گروهی را نداشت.

منصوریان تاکید کرد: اگر استقلال می‌توانست در دقایق ابتدایی به گل دست یابد شرایطش فرق می‌کرد. شما بازیکن شماره 10 اف‌سی‌سئول را مقایسه کنید. او از سطح فوتبال آسیا بالاتر است یک ماه گذشته در لندن به انگلیس گل زده است. استقلال در بدترین حالت به تیم اف‌سی‌سئول خورد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها