کد خبر: ۱۷۰۷۷
زمان انتشار: ۱۶:۳۶     ۱۶ مرداد ۱۳۹۰
هيئت منصفه مطبوعات در خصوص شكايت يك هنر‌پيشه سينما و يك فوتباليست، سايت اطلاع‌رساني «خبر‌آنلاين» و روزنامه «خبر ورزشي» را مجرم دانست.

علي‌اكبر كسائيان در گفت‌وگو با فارس‌ با اعلام اين مطلب اظهار داشت: رسيدگي به اتهامات مطبوعاتي روز‌نامه خبر ورزشي و سايت اطلاع‌رساني خبر آنلاين امروز در شعبه ۷۶ دادگاه كيفري استان تهران به رياست قاضي مديرخراساني و با حضور هيئت منصفه مطبوعات برگزار شد.

وي افزود: در اين جلسه، حبيب كاشاني به عنوان يكي از شاكيان مديرمسئول سايت خبرآنلاين و روزنامه خبر ورزشي، به مناسبت روز خبرنگار از شكايت خود صرف‌‌نظر و اعلام رضايت كرد كه اين اقدام كاشاني، تشكر متهم اين پروند را در پي داشت.

دبير هيئت منصفه مطبوعات تصريح كرد: اما هيئت منصفه مطبوعات، مديرمسئول سايت خبرآنلاين و روزنامه خبر ورزشي را درخصوص شكايت يك فوتباليست و يكي از هنرپيشگان سينما به اتهام نشر مطالب خلاف واقع، با اكثريت آرا مجرم اعلام كرد و به اتفاق آرا، وي را مستحق تخفيف دانست.

كسائيان درباره رسيدگي به پرونده سايت "ميراث آريا " نيز اظهار داشت: در جلسه امروز دادگاه مطبوعات، با توجه به عدم حضور آزاده اردكاني قزويني به عنوان مديرمسئول اين سايت و همچنين عدم حضور شاكي پرونده، دادگاه و هيئت منصفه مطبوعات با تجديد رسيدگي به اين پرونده موافقت كردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها