کد خبر: ۱۷۰۷۱۳
زمان انتشار: ۱۹:۰۷     ۱۰ مهر ۱۳۹۲
سرمربي شيليايي منچسترسيتي گفت: بايرن تيم قدرتمندي است ولي در مقابل اين تيم از همان ابتدا به دنبال 3 امتياز بازي خواهيم بود.
در حالي که منچسترسيتي ديدار اول خود در مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا را مقابل ويکتوريا پلژن جمهوري چک با برد پشت سر گذاشته‌اند ولي سرمربي شيليايي اين تيم مي‌داند که بايرن‌مونيخ حريفي کاملا متفاوت و سرسخت است.

به گزارش تسنيم، مانوئل پيگريني، سرمربي من‌سيتي در آستانه رويارويي با قهرمان دوره گذشته ليگ قهرمانان اروپا گفت: مي‌دانم که بايرن تيم پرقدرتي است ولي اعتقاد دارم که تيم ما هم در حال حاضرخيلي خوب است پس مي‌توانيم از اين بازي کسب امتياز کنيم. ما با يک هدف که کسب پيروزي است پا به اين ميدان خواهيم گذاشت. هرگز به نتيجه تساوي فکر نمي‌کنيم و هدف‌مان از همان دقيقه اول کسب 3 امتياز بازي خواهد بود.

اين مربي شيليايي تا کنون با تيم‌هاي ويارئال، رئال‌مادريد و مالاگا مقابل گوارديولا 7 مرتبه متحمل شکست شده و يک مصاف دو مربي هم مساوي خاتمه يافته است ولي هيچگاه موفق به شکست دادن پپ نشده است.

وي افزود: نگران نتايجي که مقابل گوارديولا به دست آورده‌ام نيستم. پپ مربي بزرگي است و يکي از بهترين مربيان حال حاضر دنيا به شمار مي‌رود ولي قرار نيست من در مقابل او بازي کنم. اين جدالي بين منچسترسيتي و بايرن‌مونيخ خواهد بود و هر دو تيم هم تيم‌هاي خيلي خوبي هستند.

سرمربي 60 ساله آبي‌هاي منچستر که تيمش به تازگي در دربي منچستر 4 بر يک شياطين سرخ را شکست داده‌ يادآور شد: گذشته، گذشته است و موضوع من و پپ نيستيم بلکه مسئله اين است که کدام تيم بهتر است. بهترين بازيکنان بايد در اين بازي‌ حساس بازي کنند و کليد موفقيت همين است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها