کد خبر: ۱۷۰۵۸۸
زمان انتشار: ۱۳:۲۹     ۱۰ مهر ۱۳۹۲
با بازگشت پولادی به میادین نورمحمدی دوباره از ترکیب خط خواهد خورد و شايد به همين خاطر است كه پيشنهاد تراكتورسازي را جدي گرفته.

598؛ بر خلاف خيلي از تيم‌هاي ليگ برتري كه داشتن مدافعان ششدانگ براي‌شان حسرت شده، پرسپوليس با كنار هم چيدن سيدجلال، بنگر، حسيني و ماهيني خط دفاع مستحكمي براي خود دست و پا كرده و آمار هم بهترين بودن آنها در بين همه ليگ‌برتري‌ها را حكايت مي‌كند.

 

تا جايي كه مدافعي همچون عليرضا نورمحمدي كه يكي از فيكس‌هاي فصل پيش پرسپوليس بود اين روزها از تركيب دور افتاده و تنها در اين دو بازي آخر به خاطر اخراج ميثم حسيني فرصتي براي حضورش در زمين پيدا شد.

 

نورمحمدي اما مي‌داند كه با بازگشت اين چپ‌پا و بعد هم مهرداد پولادي، نامش باز هم خط خواهد خورد و شايد به همين خاطر است كه پيشنهاد تراكتورسازي را جدي گرفته.

 

باشگاه تبريزي در مذاكره با پرسپوليسي‌ها جذب نورمحمدي در نقل و انتقالات نيم فصل شده و هرچند جواب مثبتي نگرفته اما باشگاه پرسپوليس به همتاهاي آذري زبان خود قول داده كه يكي از مدافعانش را به تبريز بفرستد؛ يا نورمحمدي و يا محمدرضا خانزاده را. بستگي دارد كه سرمربي جدايي كداميك را بپذيرد.

ایران ورزشی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها