کد خبر: ۱۷۰۲۴۵
زمان انتشار: ۱۴:۲۰     ۰۹ مهر ۱۳۹۲
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «اگر به خاطر مظلومیتم نیمکت نشین باشم باید فاتحه فوتبال را خواند.»

598؛ میلاد غریبی درباره شرایط تیمش عنوان کرد: «شرایط خوبی داریم. بعد از بردی که بدست آوردیم تمرینات خوبی انجام می دهیم و می خواهیم در بازی های آینده نیز روند موفقیت آمیز خود را ادامه دهیم.»

 

وی درباره نیمکت نشینی اش تاکید کرد: «شرایط طوری پیش رفته که من بازی نکنم. تیم در حال نتیجه گیری است و بچه ها دارند زحمت می کشند. نتایج خوب بوده و فعلا به من بازی نمی رسد. البته از این مساله ناراحتم اما چاره ای نیست و باید تحمل کنم. به هر حال قسمت ما هم این بوده است.»

 

هافبک پرسپولیس همچنین گفت: «فعلا صبر می کنم تا ببینیم در نیم فصل چه اتفاقاتی رخ می دهد. فعلا به فکر جدایی نیستم اما باید ببینم در نیم فصل چه اتفاقاتی رخ می دهد تا بتوانم تصمیم بگیرم. من اگر در سایپا می ماندم حداقل بازی می کردم و شرایط برایم بهتر می شد. قطعا در این صورت آینده فوتبالی ام بهتر بود چون این بازی نکردن ها روی آینده ام تاثیر می گذارد.»

 

غریبی در ادامه افزود: «خیلی ها می گویند من چوب آرام بودم و مظلومیتم را می خورم اما فکر نمی کنم اینطور باشد. خدا نکند اینطور باشد که در این صورت باید فاتحه فوتبال را خواند. طبع من کم حرفی و آرام بودن است و نباید اینطور باشد که به خاطر این موضوع بازی نکنم.»

 

وی ادامه داد: «امیدوارم در ادامه بازی ها شرایط برایم بهتر شود چون واقعا نیاز دارم بازی کنم. این شرایط برایم خوب نیست.»

 

غریبی در پایان درباره بازی با صبای قم گفت: «صبا تیم بسیار خوبی است. این تیم مربی بزرگی دارد اما ما برای 3 امتیاز به میدان می رویم و باید به هدفمان دست یابیم.»

اوج نیوز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها