کد خبر: ۱۶۹۷۶۲
زمان انتشار: ۱۰:۴۵     ۰۸ مهر ۱۳۹۲
سرمربی تیم ملی والیبال کره‌جنوبی گفت: برای مسابقات قهرمانی آسیا آمادگی کامل را نداریم، اما می‌توانیم ایران را شکست دهیم.

سایت فدراسیون والیبال،  پارک کی‌وون که برای تماشای بازی تیم‌های ایران و کویت در سالن مسابقه حضور داشت، در خصوص شرایط تیمش اظهار داشت: تیم ما در این دوره از رقابت‌ها با آمادگی کامل وارد نشده است. بعضی بازیکنان ما مصدوم شده بودند و به همین دلیل نتوانستیم خود را به خوبی برای رقابت‌های قهرمانی آسیا آماده کنیم.

وی ادامه داد: کره‌جنوبی با ترکیبی متفاوت نسبت به رقابت‌های انتخابی قهرمانی جهان، در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کرده است. چون بازیکنان خسته و مصدوم بودند مجبور شدم برخی از آنها را عوض کنم.

سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایران درباره شرایط تیم کشورمان گفت: ایران در حال حاضر شرایط خوبی دارد، اما من سال‌ها است از والیبال این کشور دور بوده‌ام و نمی‌توانم نظری بدهم.

وی درباره رویارویی دو تیم ایران و کره‌جنوبی در مرحله دوم مسابقات قهرمانی آسیا گفت: مطمئنم که می‌توانیم ایران را شکست دهیم. همه مربیان برای بردن به میدان می‌روند و هیچکس نمی‌خواهد بازنده یک مسابقه باشد. ما هم برای رسیدن به پیروزی مقابل ایران بازی می‌کنیم.

پارک کی وون از سال 2002 تا 2005 سرمربی تیم ملی والیبال ایران و تیم کشورمان در دوران مربیگری او موفق شد در بازی‌های آسیایی 2002 بوسان برای نخستین بار کره‌جنوبی را شکست دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها