کد خبر: ۱۶۹۶۸۲
زمان انتشار: ۱۹:۵۷     ۰۷ مهر ۱۳۹۲
سرمربي اسپرزها نتيجه تساوي به دست آمده در ديدار تيمش مقابل چلسي را عادلانه توصيف کرد ولي گفت که شاگردان مورينيو از اين نتيجه راضي‌تر هستند.
ديدار تاتنهام- چلسي در هفته ششم ليگ برتر انگليس با تساوي يک بر يک به اتمام رسيد تا دو تيم به تقسيم امتيازات رضايت دهند. تاتنهام که در نيمه اول اين بازي بهتر بود توسط گيلفي سيگاردسون (19) به گل رسيد و چلسي که در نيمه دوم سوار بر بازي شد توسط جان تري (65) دروازه ميزبان را گشود.

به گزارش تسنيم،آندره ويلاس‌بواس پس از تساوي شاگردانش مقابل آبي‌پوشان لندني گفت: بازي سخت و دشواري بود چون هر دو تيم مي‌خواستند برنده بازي باشند. نتيجه به دست آمده عادلانه بود ولي قهرمان ليگ برتر با چنين بازي‌هايي مشخص نمي‌شود. نتيجه تساوي بيشتر به سود چلسي بود چون آنها تاکنون موفق شده‌اند در خانه تيم‌هاي مدعي همچون منچستريونايتد و تاتنهام يک امتياز بگيرند.

در اين بازي فرناندو تورس، مهاجم اسپانيايي چلسي در دقيقه 81 اخراج شد. سرمربي 35 ساله تاتنهام در اين خصوص اظهار داشت: قضاوت صحنه‌اي که بين تورس و ورتوگن به وجود آمد براي داور دشوار بود ولي به نظرم اخراج فرناندو ناعادلانه و مشکوک بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها