کد خبر: ۱۶۹۵۸۷
زمان انتشار: ۱۸:۴۹     ۰۷ مهر ۱۳۹۲
خبرگزاری تسنیم: در پایان مسابقات لیگ برتر وزنه‌برداری در وزن ۷۷ کیلوگرم وزنه‌بردار تیم ملی حفاری با اقتدار به مقام اول دست پیدا کرد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در پایان هفته دوم از رقابت‌های لیگ برتر وزنه‌برداری که از صبح امروز  به میزبانی باشگاه پیکان در سالن کبکانیان آغاز شده و در وزن 77 کیلوگرم مسعود چترایی از تیم  ملی‌حفاری اهواز توانست با مجموع 342 کیلوگرم عنوان نخست را به خود اختصاص دهد.

چترایی در این وزن در حرکت یک ضرب موفق به مهار وزنه 152 کیلوگرمی شد و در دو ضرب وزنه 190 کیلوگرمی را مهار کرد تا به این ترتیب با اختلاف زیادی نسبت به نفر دوم روی سکوی اول قرار گیرد. چترایی برای تثبیت عنوان اولی خود باید در انتظار رکوردهای رسول تقیان از تیم پیکان که فردا در محل اردوی تیم‌های ملی روی تخته می‌رود؛ باشد.

در این وزن حمید ملکی از تیم نیروی زمینی با 145 کیلوگرم در یک ضرب و 175 کیلوگرم در دو ضرب و 320 کیلوگرم در مجموع عنوان دومی را به خود اختصاص داد. ابراهیم ورناصری از تیم مناطق نفت‌خیز جنوب نیز با 133 کیلوگرم در یک‌ضرب و 163 کیلوگرم در دوضرب و 296 کیلوگرم در مجموع به مقام سوم رسید.

مسابقات دسته 94، 105 و 105+ صبح فردا در سالن کبکانیان برگزار می‌شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها