کد خبر: ۱۶۹۳۹
زمان انتشار: ۱۷:۱۱     ۱۳ مرداد ۱۳۹۰
598:به گزارش ايرنا از بيروت، عدنان منصور وزير خارجه لبنان در گفت وگو با روزنامه لبناني 'اللواء' كه امروز (پنج شنبه) منتشر شد گفت: اين امر را به نماينده لبنان در سازمان ملل اعلام كرديم و وي نيز دستورها را اجرا نمود.
منصور در گفت وگوي جداگانه اي با روزنامه لبناني' الجمهوريه' كه امروز منتشر شد گفت: من به زودي بنابر دعوت رسمي سوريه كه از سوي 'علي عبد الكريم' سفير اين كشور در لبنان دريافت كردم به دمشق سفر خواهم كرد و در خصوص روابط دوجانبه گفت وگو خواهم كرد.
وي با اشاره به تجاوز اخير رژيم صهيونيستي به اراضي لبنان و درگيري با ارتش اين كشور افزود: اين تجاوز اسراييل به اراضي لبنان براي اولين بار و آخرين بار نيست كه صورت مي گيرد بلكه اين رژيم به شكل روزانه از زمين و دريا و هوا به اراضي ما تجاوز مي كند و اين امر ما را وادار كرد تا به شوراي امنيت و 'بان كي مون' دبير كل سازمان ملل عليه اين رژيم شكايت كنيم.
گفتني است شوراي امنيت روز گذشته با صدور بيانيه اي سوريه را به اقدام خشونت عليه شهروندان خود متهم كرد و خواستار متوقف كردن آن شد، نماينده لبنان نيز با اعتراض نسبت به اين بيانيه اعلام كرد كه اين نوع تصميم گيري ها كمكي به وضعيت كنوني سوريه نمي كند و لبنان نيز خود را از آن جدا مي داند.
همچنين سربازان رژيم صهيونيستي روز دوشنبه هفته جاري با تجاوز به اراضي لبنان با ارتش اين كشور درگير شدند كه اين حادثه هيچ تلفات جاني يا زخمي در برنداشته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها