کد خبر: ۱۶۹۳۸
زمان انتشار: ۱۶:۵۷     ۱۳ مرداد ۱۳۹۰
به گزارش پایگاه598 به نقل ازخبرگزاري فارس از نيشابور، در مراسم تشييع اين شهيد كه ظهر امروز از مسجد صاحب‌الزمان (عج) در خيابان امام خميني (ره) تا مسجد جامع نيشابور و با حضور معاونان فرماندار نيشابور و جمعي از مقامات اداري، نظامي و انتظامي اين شهرستان به‌ همراه آحاد مردم حزب‌الله برگزار شد، مدير بنياد شهيد و امور ايثارگران نيشابور اظهار داشت: اين شهيد جانباز همزمان با نخستين شب ماه مبارك رمضان، رداي شهادت را بر تن كرد.
موسي سليماني اظهار داشت: اين بسيجي كه از گردان حضرت قائم (عج) لشگر 21 امام رضا (ع) در مقطع جنگ تحميلي به جبهه‌هاي نور عليه ظلمت شتافته بود در منطقه عملياتي سومار در پي تك دشمن بر اثر اصابت تركش توپ به درجه رفيع جانبازي نائل آمد.
وي با بيان اينكه در پي اين جانبازي، دو پاي وي قطع و يك چشم وي نيز تخليه شد، افزود: او پس از سال‌ها تحمل رنج و مرارت ناشي از جراحتش در اين اواخر دچار از كارافتادگي كليه‌ها شد و پس از چند بار بستري در بيمارستان‌هاي مشهد و نيشابور، سرانجام دوشنبه شب در بيمارستان حكيم نيشابور به خيل همرزمان شهيدش پيوست.
مدير بنياد شهيد و امور ايثارگران نيشابور يادآور شد: در سال 67 برادر بسيجي او به نام سميع‌الله در جزاير مجنون به درجه رفيع شهادت نائل آمده بود كه پيكر شهيد قدسي‌تبار در جوار آرامگاه برادر شهيدش در روستاي كاريزك ‌كال در بخش مركزي نيشابور دفن مي‌شود.
سليماني خاطرنشان كرد: اين شهيد متولد 1326 و داراي شغل آزاد بوده كه از وي پنج دختر و دو پسر به يادگار مانده ‌است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها