کد خبر: ۱۶۹۳۷۸
زمان انتشار: ۰۲:۱۳     ۰۷ مهر ۱۳۹۲
دامادی که در پی اختلاف خانوادگی دو خواهر زن خود را به وسیله اسلحه کلاش به قتل رسانده بود، در شهرستان کازرون استان فارس دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان کازرون در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع قتل در یکی از محله های شهر کنارتخته بلافاصله ماموران انتظامی بخش کنارتخته به همراه اکیپی از کاراگاهان جرایم جنایی و تشخیص هویت پلیس آگاهی شهرستان در معیت پزشکی قانونی و بازپرس ویژه قتل به محل عزیمت کردند.

سرهنگ سروقد افزود: با بررسی های بعمل آمده از محل حادثه مشخص شد، دو نفر خواهر در اتاق استراحتشان بر اثر اصابت چند گلوله به قتل رسیده که با انجام تحقیقات فنی و پلیسی و با توجه به اینکه قتل هیچ گونه سرنخی نداشت، نظر ماموران به خانواده مقتول معطوف شد.


وی ادامه داد: کاراگاهان پلیس آگاهی با بررسی و جمع آوری مدارک، ادله و شواهد، به یکی از برادران مقتول و داماد خانواده مشکوک شده و با هماهنگی مقام قضایی آنان را دستگیر کردند.


سرهنگ "سروقد" گفت: در تحقیقات انجام شده داماد خانواده صراحتاً به قتل دو تن از خواهران همسرانش به انگیزه اختلاف خانوادگی، با همدستی برادر همسرش و شخصی دیگر اقرار کرد. فرمانده انتظامی شهرستان کازرون در پایان خاطر نشان کرد: با دستگیری همدست قاتل، متهمین با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی و با قرار قانونی روانه زندان شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها