کد خبر: ۱۶۹۳۳۴
زمان انتشار: ۲۲:۰۵     ۰۶ مهر ۱۳۹۲
مالک و مديرعامل باشگاه راه آهن سورينت به اتفاق رئيس پيشين فدراسيون فوتبال ترکيه در تمرين عصر شنبه اين تيم حضور يافتند.
 به نقل از خبرنگار سايت باشگاه سورينت، عصر شنبه بابک زنجاني، رئيس هيات مديره و مالک باشگاه سورينت به اتفاق هالوک رئيس پيشين فدراسيون فوتبال ترکيه و هيئت همراه وي و همچنين صادق رئيسي‌کيا مديرعامل باشگاه سورينت در محل تمرين تيم فوتبال سورينت در ورزشگاه خيريه عمل حضور پيدا کردند.

در اين ديدار مهندس زنجاني از کادر فني و بازيکنان تيم به دليل پيروزي مقابل داماش تشکر کرد و براي آنها آرزوي موفقيت در بازي با تراکتورسازي کرد و گفت: اگر خود باوري داشته باشيد مطمئن باشيد که تراکتورسازي را نيز در تهران شکست خواهيد و بازهم جايگاه خود را در جدول رده بندي ليگ ارتقا خواهيد داد.

او ضمن تشکر ويژه از ابراهيم زاده تاکيد کرد: مطمئن باشيد در مجموعه هلدينگ سورينت همچون گذشته با تمام قدرت پشتيبان شما خواهد بود.

در اين ديدار هالوک رئيس پيشين فدراسيون فوتبال ترکيه نيز با اعلام اينکه با جديت نتايج تيم فوتبال سورينت را در رقابت‌هاي ليگ برتر پيگيري مي کند از ابراهيم‌زاده به طور رسمي دعوت کرد تا اردوي نيم‌فصل تيم سورينت را در آنتالياي ترکيه برگزار کند. وي همچنين تاکيد کرد براي اين اردو تمام هزينه‌هاي آن را تقبل خواهد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها