کد خبر: ۱۶۹۱۸۸
زمان انتشار: ۱۶:۳۷     ۰۶ مهر ۱۳۹۲
مدیرعامل باشگاه مس کرمان گفت: «به آنهایی که دنبال مذاکره با جباری بودند گفتم باید اول ببینیم این بازیکن تمایل به حضور در کرمان را دارد یا نه؟»

598؛ اکبر ایرانمنش در مورد بحث مذاکره با مجتبی جباری، اظهار داشت: «برخی پیغام آوردند که اگر با جباری صحبت کنیم او را می‌خواهید که من گفتم اول ببینید که جباری تمایل به حضور در کرمان دارد یا نه؟ بعد ما با آنها مذاکره کنیم.»


وي در مورد جذب بازیکن خارجی، گفت: «بازیکن خارجی تیم باید هم تست فنی بدهد و هم تست پزشکی و بعد از گذراندن این مراحل او را جذب خواهیم کرد.»


ایرانمنش در مورد دیدار با گسترش فولادتبریز گفت: «به نظرم می‌توانستیم در این بازی چهار بر دو  پیروز شویم. یک پنالتی را گل نکردیم و چند موقعیت گلزنی را هم  از دست دادیم. با این حال در این مسابقه بازنده شدیم. تلاش تمامی اعضای باشگاه این است که از انتهای جدول جدا شویم و  به سمت رده‌های بالاتر حرکت کنیم.»


مدیرعامل باشگاه مس در مورد اینکه باخت خانگی باعث جریمه بازیکنان خواهد شد یا نه، گفت: «در حال حاضر آئین‌نامه‌ای برای برد و باخت و مساوی تیم نداریم اما در گذشته که من مدیرعامل مس بودم برای برد پاداش در نظر می‌گرفتیم و برای باخت هم جریمه در نظر گرفته می شد. بنابراین احتمال دارد چنین آئین‌نامه‌ای را دوباره تدوین کنیم.»
فارس
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها