کد خبر: ۱۶۹۱۵۱
زمان انتشار: ۱۳:۳۶     ۰۶ مهر ۱۳۹۲
ستاره فصل قبل فوتبال لیگ برتر ایران با دستمزدهای میلیاردی به حاشیه کشیده شده و دیگر هیچ نشانی از آن بازیکن آماده فصل قبل ندارد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ آرش افشين فصل گذشته ستاره و پدیده لیگ بود و در آخر فصل تیم های بزرگ برای جذب کردنش با یکدیگر رقابت می کردند. اما اکنون حتی در ترکیب اصلی تیمش قرار نمی گیرد و به عنوان بازیکن ذخیره به میدان می آید.


این بازیکن که حتی برای شرکت در تست فنی به تمرین تیم های اروپایی هم رفت اکنون دیگر از آن ستاره فصل قبل نشانی ندارد.


یکی از نزدیکان باشگاه سپاهان در این مورد گفت: «آقای ستاره اونقدر غرق در حاشیه شده که دیگر به متن فوتبال توجهی نمی کند. دستمزد میلیاردی اش باعث شد که کمتر به فوتبال توجه نشان بدهد و بیشتر به مسائلي كه نمي توانم ذكر كنم دل ببندد و... به همین دلیل هم دچار افت شده است.»


این شخص ادامه داد: «سرمربی تیم هم در یکی از  نشست های خبری در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید چرا اين بازيكن در ترکیب اصلی تیم حضور ندارد گفت: "او از نظر جسمانی در آمادگی مطلوب نیست."»


به نظر می رسد پول های میلیاردی اینگونه استعدادهای ناب فوتبال را هم به نابودی می کشاند و جوانی که می توانست در یکی از تیم های خوب اروپایی بازی کند اکنون حتی در لیگ برتر ایران هم نیمکت نشین شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها