کد خبر: ۱۶۸۸۱۹
زمان انتشار: ۱۱:۰۷     ۰۴ مهر ۱۳۹۲
بازیکن تیم فوتبال پدیده شاندیز گفت: «بحث من و استقلال از اول فصل مطرح بود. جدا از استقلال صحبت‌‌هايي در مورد چند تيم ديگر ليگ برتري هم مطرح است.»

598؛ هادي شكوري در ليگ هشتم حرفه‌اي با امير قلعه‌نويي به استقلال آمد، اما در ليگ يازدهم پرويز مظلومي تصميم گرفت تا نام او را در ليست مازاد تيمش قرار دهد و بحث بازگشت مدافع سابق تيم‌ملي در فصل گذشته و حتي اين فصل مطرح شد. حالا هم خبر مي‌رسد شكوري در نيم فصل به استقلال برمي‌گردد تا جاي پژمان منتظري كه نيم فصل به چين مي‌رود را پر كند. خود هادي هم اين موضوع را رد نمي‌كند.

 

* چطور شد تصميم گرفتي نيمي از طلبت را به باشگاه استقلال ببخشي؟

- آقاي فتح الله زاده خواستند جلسه‌اي داشته باشيم. بحث‌هاي زيادي مطرح شد كه يكي از آن‌ها در مورد طلب من از باشگاه استقلال بود. به هر حال باشگاه استقلال به لحاظ مالي تحت فشار است و بايد به اين تيم كمك كنيم. اين طور شد كه مشروط نصف طلبم را بخشيدم.

 

* چه شرطي؟

- به اين شرط كه نصف ديگر طلبم از محل درآمدهاي باشگاه استقلال از سازمان ليگ پرداخت شود.

 

* پولي كه به باشگاه استقلال بخشيدي چقدر است؟

- كلا پولي كه از استقلال مي‌خواهم 236 ميليون تومان است كه نصف آن مي‌شود حدود 120 ميليون تومان.

 

* انگار قرار نيست به طلب‌هايي كه داري برسي. طلبت از باشگاه شاهين را كه به زلزله‌زدگان كمك كردي و نيمي از طلبت از باشگاه استقلال را هم كه بخشيدي؟!

- من نه وقتش را دارم و نه حوصله‌اش را كه هر روز دنبال طلبم بروم و آخرش هم دستم به جايي نرسد. وقتي شرايط اين گونه است كاري جز اين از دستم برنمي‌آيد.

 

* پس با بخشيدن نصف پولت خواستي تا مشكلت با استقلال دوستانه حل شود؟

- همين طور است. حالا هم اگر وعده و قول‌ها عملي شود و خدا بخواهد به نصف طلبم مي‌رسم و مشكل را دوستانه حل كرديم.

 

* اين كه گفته مي‌شود قراردادت با باشگاه پديده شانديز مشروط است و نيم فصل مي‌تواني از اين تيم جدا شوي درست است؟

- بله قراردادم با باشگاه پديده شانديز يكساله و مشروط است، اما الان تمام تمركزم روي تيم و بازي‌هاي دسته اول است تا امتيازهاي لازم را كسب كنيم.

 

* با اين حساب شايعه برگشتن تو به استقلال در نيم فصل چندان دور از واقعيت نيست؟

- خودم هم اين شايعه را شنيدم. البته بحث من و استقلال از اول فصل مطرح بود، اما چون نه دنبال حاشيه هستم و نه دوست دارم اتفاقات را بزرگ جلوه داده و در بوق و كرنا كنم. جدا از استقلال صحبت‌‌هايي در مورد چند تيم ديگر ليگ برتري هم مطرح است، اما اخلاقم طوري است كه تا موضوعي جدي و رسمي نشود دوست ندارم در مورد آن صحبت كنم.

 

* گفتي در جلسه‌اي كه با فتح الله زاده داشتي در مورد مسايل مختلف صحبت كرديد. در مورد برگشتن تو به استقلال هم حرف زديد؟

- حاجي هميشه نسبت به من لطف دارد. در اين جلسه صحبت‌هايي مطرح شد كه خصوصي و خودماني بود و دوست ندارم كه رسانه‌اي شود.

 

* شايعه بازگشت تو زماني جدي‌تر مي‌شود كه مي‌دانم پژمان منتظري نيم‌فصل به ليگ چين مي‌رود و استقلال دنبال جذب جايگزين براي او در دفاع راست است؟

- زماني كه به استقلال آمدم در تيم‌ملي فيكس بازي مي‌كردم و در ليگ قطر توپ مي‌زدم. آقاي قلعه‌نويي هميشه به من لطف داشتند. آن فصل ايشان از من خواستند به استقلال بيايم و اين طور شد كه 3 فصل در خدمت استقلال بودم. الان هم هر زمان كه آقاي قلعه‌نويي و استقلال بخواهند و احساس نياز كنند در خدمت استقلال هستم. حالا چه پژمان باشد و چه پژمان نباشد. اين موضوع مهم نيست و مهم اين است كه آقاي قلعه‌نويي بخواهند كه برگردم.

 

* براي بازي در اين پست مشكل نداري؟

- نه، زماني كه در پاس و تيم‌ملي بودم در اين پست بازي مي‌كردم. در قطر هم كه بازي مي‌كردم هافبك راست بودم.

 

* استقلال روز چهارشنبه در مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان آسيا به مصاف اف‌سي سئول كره مي‌رود. دوست داشتي الان در استقلال بازي مي‌كردي؟

- بله صددرصد. همين حالا هم تمام بازي‌هاي استقلال را تماشا مي‌كنم و دوستان من در اين تيم هستند. از صعود استقلال به اين مرحله خيلي خوشحالم و اميدوارم بچه‌ها قهرمان آسيا شوند. بحث استقلال الان يك بحث ملي است و قهرمان شدن اين تيم به نفع فوتبال ملي ما تمام مي‌شود.

 

* از اين كه مجبور شدي امسال به ليگ يك بروي بايد ناراحت باشي؟

- بله همين طور است. اما يكسري اتفاقات در فوتبال مي‌افتد كه طبق خواسته آدم نيست. يك سري از فوتباليست‌ها حاضرند تحت هر شرايطي در يك تيم بمانند اما من اين جوري نيستم. قسمت اين بود كه امسال بازي در دسته اول را تجربه كنم اما خب دوست داشتم اين فصل در استقلال يا يك تيم ليگ برتري بازي مي‌كردم.

 

* ماجراي منشوري بودن اكبر ميثاقيان و غيبت او در تمرينات تيم چيست؟

- كار اكبر آقا درست شد. او در تمام تمرينات حضور داشت. فقط يك روز در تمرين غايب بود كه آن هم به اين دليل بود كه براي حل مشكلش به تهران رفته بود. حالا هم مشكل اكبر آقا حل شده است.

روزنامه گل

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها