کد خبر: ۱۶۸۳۶۷
زمان انتشار: ۱۹:۳۲     ۰۲ مهر ۱۳۹۲
بازيکن ملي‌پوش تيم فوتبال استقلال گفت: نه مي‌توان تيم ملي ايران را با تيم استقلال مقايسه کرد و نه تيم ملي کره‌جنوبي را با تيم سئول، اين ها دو موضوع متفاوت هستند.
به گزارش ورزش سه و به نقل از سايت باشگاه استقلال، آندرانيک تيموريان به عنوان نماينده بازيکنان استقلال در کنفرانس خبري پيش از مسابقه با تيم سئول حاضر شد و به سئوالات خبرنگاران کره اي پاسخ داد.

تيموريان در اين نشست درباره تيم سئول گفت: آنها تيم خوبي هستند مثل ما، همين که دو تيم به اين مرحله رسيدند نشان مي دهد که شخصيت قهرماني آسيا را دارند. هر دو تيم تصميم دارند به فينال بروند و من اميدوارم که استقلال در نهايت برنده اين دوئل باشد. ما به دنبال اين هستيم که با نتيجه خوب به تهران برويم و آماده بازي برگشت بشويم.

آندو در پاسخ به سئوال خبرنگار کره اي درباره تعداد فراوان ملي پوشان دو تيم و اينکه آيا اين جدال دوباره بين تيم هاي ملي دو کشور است، تاکيد کرد: اين مقايسه اشتباه است. نه مي توان تيم ملي ايران را با تيم استقلال مقايسه کرد و نه تيم ملي کره جنوبي را با تيم سئول، اين ها دو موضوع متفاوت هستند. فقط حضور ملي پوشان فراوان باعث مي شود که حساسيت بازي بيشتر شود و احتمالا تماشاگران از مسابقه بيشتر لذت ببرند.

همچنين تيموريان درباره کيفيت فوتبال کره جنوبي گفت: شکي نيست که کره جنوبي فوتبال با برنامه اي دارد و اين موضوع در اکثر باشگاهها و تيم ملي آنها نمود دارد. من فکر مي کنم دليل پيشرفت فوتبال کره تعداد فراوان لژيونرهاي آنها در اروپا است و اين موضوع باعث شده که فوتبال کره پيشرفت قابل ملاحظه اي داشته باشد. من مطمئنم که اگر لژيونرهاي کره به اروپا نمي رفتند و در اينجا مي ماندند، بدون ترديد فوتبال کره امروز در سطح پاييني قرار داشت . بازي در اروپا سطح بازيکن را بالا مي برد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها