کد خبر: ۱۶۷۹۷۹
زمان انتشار: ۱۹:۲۶     ۰۱ مهر ۱۳۹۲
مدير عامل باشگاه پرسپوليس گفت: خانواده محسن قهرماني مثل خانواده خودم است و اهانت به خانواده ايشان را قويا محکوم مي‌کنيم.
محمد رويانيان در گفتگو با سايت رسمي باشگاه پرسپوليس افزود: در خبرها خواندم که آقاي محسن قهرماني عنوان کرده‌اند که مورد سوء قصد قرار گرفته و يک موتور سوار به ايشان و خانواده‌اش حمله کرده است. در صورتي که چنين موضوعي صحت داشته باشد، قويا آن را محکوم مي‌کنيم و معتقديم که حريم شخصي افراد تحت هر شرايطي بايد حفظ شود.

وي افزود: خانواده قهرماني را مثل خانواده خودم مي‌دانم و اهانت به خانواده ايشان را اهانت به خانواده خودم مي‌دانم و باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس اين موضوع را شديدا و قويا محکوم کرده و ما معتقديم که حريم شخصي افراد بايد حفظ شود. باشگاه پيگيري‌هاي لازم براي تضييع حق و حقوق تيم را از مراجع قانوني در فدراسيون فوتبال پيگيري مي‌کند و چنين مسائلي به هيچ عنوان مورد تائيد ما نيست و معتقدم هواداران فهيم پرسپوليس دست به چنين کارهايي نمي‌زنند و هر فردي که چنين کاري انجام دهد، از ما نيست.

رويانيان تصريح کرد: برغم اينکه پرسپوليس در سال‌هاي اخير از قضاوت‌هاي محسن قهرماني در دو بازي پرسپوليس برابر سپاهان و دربي فصل گذشته متضرر شده، ما حمله و اهانت به شخص ايشان و خانواده‌اش را شديدا محکوم کرده و معتقديم مسائل حقوقي و پيگيري حق و حقوق تضييع شده تيم بايد از طريق قانون و فدراسيون فوتبال پيگيري شود و اين قبيل کارهاي زننده و ناپسند مورد تائيد ما نيست. باز هم مي‌گويم خانواده قهرماني را مثل خانواده خودم مي‌دانم و ايجاد مزاحمت براي ايشان و خانواده‌اش را هرگز تحمل نکرده و شخصا پيگير اين موضوع خواهم شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها