کد خبر: ۱۶۷۹۶۶
زمان انتشار: ۱۹:۲۲     ۰۱ مهر ۱۳۹۲
سايت فدراسيون جهاني فوتبال در گزارشي از تيم‌هاي راه يافته به مرحله يک‌چهارم نهايي جام جهاني فوتبال ساحلي تاهيتي، اشاره‌اي به تيم ملي ايران و صعود ش به جمع 8 تيم پاياني داشته است.
در پايان مرحله گروهي رقابت‌هاي جام جهاني فوتبال ساحلي 2013 تاهيتي،‌ سايت فيفا طي گزارشي به نحوه صعود 8 تيم راه‌يافته به مرحله يک‌چهارم نهايي پرداخته است. در بخشي از اين گزارش با عنوان «لحظات به يادماندني» به صعود تيم ملي ايران با وجود شکست 3 بر 2 مقابل اوکراين در آخرين بازي مرحله گروهي اشاره شده و با معرفي پيمان حسيني، سنگربان تيم ملي فوتبال ساحلي ايران به عنوان ناجي اين تيم از وي به طور ويژه‌اي تمجيد کرده است.

به نقل از تسنيم،در اين گزارش آمده است:«در دنياي فوتبال ساحلي که گل‌ها يکي پس از ديگري به ثمر مي‌رسند، تيم ملي فوتبال ساحلي اوکراين مي‌تواند خودش را به خاطر حذف از مرحله گروهي، تيمي بسيار بدشانس تلقي کند. 3 دقيقه و 18 ثانيه مانده به پايان بازي‌ در حالي که نماينده اروپاي شرقي با 3 گل از حريف آسيايي خود پيش بود، ضربه پيمان اکبري همه چيز را به نفع ايران تغيير داد.»

در ادامه اين گزارش عنوان شده است:«اين واقعيت که شوت حسيني به عنوان دروازه‌بان ايران تمام طول زمين را پيمود تا وارد دروازه اوکراين شود تنها بر اندوه اين تيم افزود. با اين گل و به لطف پيروزي برزيل به عنوان صدرنشين گروه مقابل سنگال، ايران براي اولين بار در 5 دوره حضورش در جام جهاني فوتبال ساحلي به مرحله حذفي راه پيدا کرد.»

تيم ملي فوتبال ساحلي ايران در مرحله يک چهارم نهايي رقابت‌ها بايد به مصاف روسيه برود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها