کد خبر: ۱۶۷۹۴۸
زمان انتشار: ۱۹:۱۴     ۰۱ مهر ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: برخلاف تصورم جلسه خوبي در فدراسيون برگزار شد و بنا بر ماست‌مالي قضايا و ماله‌کشي نبود.
محمد رويانيان پس از جلسه در فدراسيون فوتبال براي ارائه مدارک باشگاه پرسپوليس در جمع خبرنگاران گفت: عليرغم تصورم جلسه خوبي در فدراسيون فوتبال برگزار شد و اراده افرادي که رؤساي فوتبال کشور هستند اراده و رسيدگي به حق بود و به ما آرامش و فضا دادند تا مدارک و شواهد و مستندات خود را ارائه کنيم. با ما خيلي خوب برخورد شد و ديدم که پرونده‌اي تشکيل شده و در حال پيگيري موضوع هستند. ان‌شاءلله که نتيجه‌اش هم خوب باشد.

به گزارش فاارس، وي در مورد اينکه چرا تصور مي‌کرد جلسه خوبي برگزار نشود، گفت:‌ زيرا زماني که من داور يا فردي خطايي مي‌کنيم، برخي مي‌خواهند آن را ماست‌مالي کنند اما جلسه امروز رويکردش ماست‌مالي و ماله کشيدن نبود. من خوشم آمد چون پليس بودم کمي هم پليسي برخورد شد، عليپور مي‌تواند پليس خوبي شود. در جلسه امروز آيت‌اللهي، نبي، تاج، عليپور و حميسي حضور داشتند.

رويانيان در مورد اينکه مدارک آنها چه چيزي بوده و آيا مدارک عليه داوري فوتبال بوده يا شخص قهرماني گفت: يکسري مدارک ارائه کرديم که تقريباً مورد قبول بود و فدراسيون بايد در اين زمينه تصميم بگيرد. البته اگر بخواهند باز هم مي‌توانيم مدرک ارائه کنيم البته من يک‌بار ديگر بايد به جامعه داوري تعظيم کنم و عرض کنم که داوران ما پاک و ارزشمند هستند و بايد از آنها حمايت کنيم اما نسبت به قهرماني شکايت جدي داريم و از اين مسئله کوتاه نمي‌آييم.

وي ادامه داد: تيم ما باخت زياد داشته است، من به خاطر باخت ناراحت نشده‌ام اما يکسري مسائل فراتر از باخت و اشتباه داوري وجود داشت. من در اين زماني که در فوتبال هستم خيلي خويشتن‌داري کرده‌ام تا با برخي مسائل برخوردي نشود اما اکنون که قلب 30 ميليون هوادار آزرده شده است، مجبور هستيم که واکنش نشان دهيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها