کد خبر: ۱۶۷۹۴۱
زمان انتشار: ۱۹:۱۰     ۰۱ مهر ۱۳۹۲
مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: براي من ديدارهاي دوستانه و رسمي هيچ فرقي ندارد.
غلامرضا رضايي در مورد آخرين وضعيت خودش اظهار داشت: خوشبختانه با تمرينات منظمي که مي‌کنم در وضعيت بسيار خوبي قرار دارم تا به پرسپوليس کمک کنم، اميدوارم که اين اتفاق بيفتد.

به گزارش فارس،وي در مورد وضعيت پرسپوليس و بازي با سپاهان نيز گفت: تمرينات خوبي را پشت سر گذاشتم اما من درباره گذشته حرفي نمي‌زنم و مي‌خواهم با تمام تمرکزم به آينده و کمک به پرسپوليس فکر کنم.

مهاجم سرخ پوشان تاکيد کرد: شرايطم بسيار خوب است و هميشه سعي مي‌کنم در تمرينات جزو بهترين‌ها باشم و آمادگي خودم را از دست ندهم. من صد در صد آماده‌ام و هيچ مشکلي هم براي بازي‌هاي بعدي ندارم.

رضايي در مورد هت‌تريکش در بازي‌ دوستانه پرسپوليس مقابل تيم آلومينيوم ميناب نيز گفت: براي من بازي دوستانه و رسمي فرقي ندارد. هميشه سعي مي‌کنم جزو بهترين‌ها باشم و با تمام وجودم براي پرسپوليس بازي کنم. اميدوارم که هواداران از من راضي باشند. خوشبختانه در چند مدت گذشته نيز کار خودم را دنبال کردم و خوشحالم که با تلاش بچه‌ها در ديدار دوستانه گل هم زدم. اميدوارم که در بازي‌هاي بعدي پرسپوليس هم بتوانم به تيمم کمک کنم البته زياد دوست ندارم ديگر درباره مسئله‌اي صحبت‌ کنم تا انشاءالله در زمين بتوانم به پرسپوليس خدمت کنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها