کد خبر: ۱۶۷۷۹
زمان انتشار: ۱۲:۴۱     ۱۱ مرداد ۱۳۹۰
کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد: خانه مسکونی مصطفی مغنیه، پسر عماد مغنیه از فرماندهان حزب الله لبنان در جنوب این کشور منفجر شده است.

به گزارش تابناک، این عملیات در حالی رخ داده که مصطفی مغنبه پنج دقیقه پیش از انفجار بمب در محل سکونتش از خانه خارج شده است.

در این حال، گزارش ها حاکی از آن است که یکی از محافظان مصطفی مغنیه در این عملیات به شهادت رسیده است.

همچنین منابع صهیونیستی اظهار داشته اند که هدف آنان از بمب گذاری، کشتن مصطفی مغنیه بوده است و هدفی برای قتل ساکنان منطقه محل سکونت وی نداشته اند.

خبرگزاری رسمی لبنان نیز خبر انفجار در محل سکونت مصطفی مغنیه را تأیید کرده است.

گفتنی است، شهید عماد مغنیه، ملقب به حاج رضوان، از فرماندهان سرافراز حزب الله لبنان بود که در سال 1386 توسط جوخه های ترور رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

بنا بر این گزارش، در شب شهادت وی، شبکه تلویزیونی المنار، متعلق به حزب الله لبنان، برنامه‏ های عادی خود را قطع کرده و با پخش قرآن و خواندن بیانیه حزب الله، برای نخستین بار، پرده از راز حمله تروریستی شب گذشته دمشق برمی‏ دارد.

گفته می‏ شود، بشار اسد، رییس جمهور سوریه، نیمه‏ های شب در تماس با سید حسن نصرالله به او  پیشنهاد می‏ دهد که «ما هدف اصلی بمب گذاری را اعلام نمی‏ کنیم، شما هم اشاره ‏ای به شهادت عماد مغنیه نداشته باشید تا ماجرا پایان یابد و ضربه‏ ای به حیثیت حزب الله وارد نشود».  

سید حسن نصرالله در پاسخ می‏ گوید: «ما شهادت اعضایمان را ـ هر کس و در هر جایگاهی که باشد ـ با افتخار اعلام می‏ کنیم».
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها