کد خبر: ۱۶۷۶۲
زمان انتشار: ۱۷:۴۹     ۱۰ مرداد ۱۳۹۰
سایت مردمک در راستای تخریب جمهوری اسلامی و ناامن جلوه دادن ایران برای ورزشکاران، به بهانه انتشار خبر قتل یکی از وزنه برداران سابق ایران، مدعی شد که امیر قرایی نیز کشته شده است!   

 
به گزارش البرز نیوز، سایت مردمک، روز گذشته به بهانه انتشار خبر قتل یکی از وزنه برداران سابق ایران، نوشت: «این اتفاق در حالی رخ داد که 25 تیرماه، روح‌الله داداشی، برنده چند دوره از رقابت‌های تلویزیونی قوی‌ترین مردان ایران در یک نزاع خیابانی با ضربات چاقو به قتل رسید. پیش از آن نیز، امیر قرایی، یکی دیگر از قوی‌ترین مردان ایران کشته شده بود.»

کشف این سایت در مورد کشته شدن قرایی در حالی است که وی بخاطر ارتکاب به قتل در یک نزاع خیابانی فراری و به گفته رسانه ها از کشور متواری شده و پلیس در حال جستجوی اوست.

 
لازم به یادآوری است بنابر نوشته همین سایت، یعقوب محبوب‌وند، عضو تیم وزنه‌برداری کارگران سایپا، توسط چند موتور سوار به قتل رسیده است که البته طبق تحقیقات به عمل آمده، سه مرد موتورسوار روز قبل با همسایه یعقوب محبوب‌وند در محل دیگری درگیر شده‌اند و برای انتقام‌جویی به خانه وی مراجعه کرده بودند که به اشتباه این قهرمان سابق وزنه‌بردار را به قتل رساندند.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها