کد خبر: ۱۶۷۵۷۰
زمان انتشار: ۱۸:۴۴     ۳۱ شهريور ۱۳۹۲
مهاجم هلندي منچستريونايتد اعلام کرد همواره دوست دارد کنار وين روني به ميدان برود.
رابين فان پرسي تابستان سال گذشته از آرسنال راهي منچستريونايتد شد. او خيلي زود به يک بازيکن کليدي در اين تيم بدل شد و همکاري بسيار خوبي را نيز با وين روني در ترکيب اين تيم داشت. در پايان فصل نيز عنوان بهترين گلزن اين تيم را از آن خود کرد.

به گزارش فارس،فان پرسي در مورد همکاري خود با روني گفت: از اينکه در کنار وين روني در خط حمله منچستريونايتد به ميدان مي‌روم احساس خوبي دارم. همکاري با او براي من خيلي خوب است. ما دوست داريم کنار هم بازي کنيم زيرا يکديگر را درک مي‌کنيم و خيلي راحت در زمين همديگر را پيدا مي‌کنيم. هر دوي ما مهاجماني هستيم که مي‌توانيم به همه مناطق زمين رفته و در کارهاي دفاعي هم شرکت کنيم.

وي در ادامه افزود: پاس‌هاي خوبي به هم مي‌دهيم و با کمک هم گلزني مي‌کنيم. دوست دارم کنار روني بازي کنم زيرا او همه چيز به عنوان يک مهاجم را در اختيار دارد. فکر مي‌کنم تمام کساني که فوتبال را مي‌شناسند مي‌دانند که ما دوست داريم کنار هم بازي کنيم. از آنجايي که ما مي‌توانيم توانايي‌هايمان را با هم ترکيب کنيم و از آنجايي که دوست داريم کنار هم بازي کنيم و در کنار هم رشد کنيم، فکر مي‌کنم مي‌توانيم خط حمله‌اي قدرتمندتر بسازيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها