کد خبر: ۱۶۷۲۹۰
زمان انتشار: ۲۳:۱۹     ۳۰ شهريور ۱۳۹۲
سيد رضا صالحي اميري سرپرست وزارت ورزش و جوانان، در ديدار با هيات مديره باشگاه پرسپوليس با اشاره به راهكارهاي موجود در جهت استقلال مالي اين باشگاه ، فعاليت فرهنگي و ورزشي دو باشگاه استقلال و پرسپوليس را در جهت منافع ملي ورزش دانست.
به گزارش ايرنا به نقل از پايگاه خبري ورزش و جوانان، صالحي اميري عصر شنبه در ديدار هيات مديره باشگاه پرسپوليس، ضمن تاكيد بر جايگاه اين باشگاه در ورزش و به ويژه
فوتبال ايران، تصريح كرد: تجربه ثابت كرده است كه هر زمان دو باشگاه استقلال و پرسپوليس حضوري قدرتمند در عرصه رقابت ها داشته اند، فوتبال ملي نيز توانسته است از اثرات مثبت اين حضور بهره لازم را داشته باشد.
وي افزود: فعاليت دو باشگاه استقلال و پرسپوليس، وراي رقابت هاي ورزشي، در زمينه مسايل فرهنگي نيز بسيار تاثيرگذار است و مسوولان دو باشگاه بايد با توجه ويژه به مسايل اخلاقي و فرهنگي ورزش، زمينه هايي را بوجود آورند تا با حضور پر شور و گسترده جوانان در ورزشگاه ها، هيجانات آنها در محيط ورزش تخليه شود .
صالحي در عين حال با اشاره به چهار راهكار مورد توجه وزارت ورزش و جوانان در زمينه استقلال مالي باشگاه هايي چون استقلال و پرسپوليس گفت: تشكيل شركت سهامي عام به گونه اي كه ۵۱ درصد سهام از آن مردم و ۴۹ درصد به هواداران و بازيكنان و پيشكسوتان واگذار شود، اجاره باشگاه از سوي هيات مديره و مدير عامل، توافق با يكي از مجموعه هاي خصوصي و مالي نظير بانك ها به عنوان سرمايه گذار باشگاه و واگذاري باشگاه به سرمايه گذاري خصوصي، چهار راهكاري است كه وزارت ورزش و جوانان در زمينه استقلال مالي باشگاه ها مورد توجه قرار داده است.
وي از اعضاي هيات مديره باشگاه پرسپوليس خواست، با بررسي اين راهكارها، نقطه نظرات خود را جهت تصميم گيري لازم، ظرف ۱۰ روز آينده ارايه دهند.
سرپرست وزارت ورزش و جوانان، همچنين توجه به حاشيه ها را آفتي براي ورزش ايران خواند و خطاب به محمد رويانيان مدير عامل باشگاه، گفت: انتظار دارم كه به حواشي توجه نكنيد و صرفا روي مسائل و امور باشگاه متمركز شويد.
صالحي تصريح كرد: بي شك اگر به جاي توجه به مسائل كلان مديريتي، وقت يك مدير صرف توجه به حاشيه ها شود، مديريت به روزمره گي دچار خواهد شد كه بطور طبيعي ، اين مساله ما را از اهداف كلان ورزش باز مي دارد.
اين گزارش حاكيست، پيش از صحبت هاي سرپرست وزارت ورزش و جوانان، اكبري رييس هيات مديره، رويانيان مدير عامل و ديگر اعضاي هيات مديره، ضمن ارايه گزارشي از وضعيت باشگاه پرسپوليس، نقطه نظرات خويش را جهت خصوصي سازي باشگاه پرسپوليس و زمينه هاي استقلال و خودكفايي مالي باشگاه در ميان گذاشتند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها