کد خبر: ۱۶۷۱۸۴
زمان انتشار: ۱۹:۵۴     ۳۰ شهريور ۱۳۹۲
مهاجم گلزن صبا و فوتبال ايران نشان داد که او هنوز در گلزني يکي از بهترين‌هاست .
مصاحبه سايت گل با رضا عنايتي بعد از يک روز عالي را بخوانيد:

راه آهن را برديد و صبا مي‌تواند اين برد را مديون شما باشد؟

بازي بدي نبود وقتي مي‌برديم همه چيز خوب است و همه چيز آرام و اين موضوع نقطه ضعف‌ها را پوشش مي‌دهد. ما در نيمه اول دست و پاچه بوديم و همين باعث شد عقب بيفتيم. جمع و جور کردن بازيکنان جوان خيلي سخت است اما در نيمه با صحبت‌هاي حاجي و خود من که با آنها صحبت کردم کمي تکان خوردند در رختکن هنگامي که ديدم بازيکن‌ها سرهايشان پايين است به آنها گفتم که 45 دقيقه فرصت داريم که سرهايمان را بالا بگيريم. بايد بگويم در نيمه دوم با راه آهن يکي ازبهترين بازي‌هايمان را در طول فصل انجام داديم. بچه‌ها خيلي خوب بودند و با جان و دل بازي کردند و باعث شد که بازي را ببريم.

ابراهيم‌زاده گفته پولي که عنايتي مي‌گيرد حلالش باشد؟

ايشان لطف دارد و من هم بايد بگويم که ابراهيم‌زاده هم مربي بزرگ و خوب است و پولي که مي‌گيرد حلال است چرا که از لحاظ فني هميشه در تيم‌هايي که هست تاثير مي‌گذارد و همين باعث مي‌شود که تيم‌هاي او بازي‌ها را باکيفيت بازي کنند.

با تمام اين حرف‌ها بايد بگويم گل‌هاي تو ممکن است باعث اخراج ابراهيم‌زاده از راه‌آهن شود نظرت چيست؟

متاسفم اگر اين اتفاق بيفتد اما بايد بگويم فوتبال حرفه‌اي است و دو رو دارد. سخت مي‌شود باور کرد و سخت مي‌شود فراموش کرد. منصور ابراهيم‌زاده مربي خوبي است و زحمت مي‌کشد من مطمئنا که راه آهن را از بحران خارج مي‌کند.

مشکلات مالي صبا به کجا کشيد؟

يک مديرعامل داريم که خيلي تنها اما صداقت دارد و مي‌شود روي حرف‌هايش حساب کرد. اميد وارم مسوولان شهر کمک کنند چرا که بچه‌ها تا الان يک قران هم نگرفته‌اند البته امروز آقاي کشوري آمد و حرف زد و گفت در اين سه، چهار روز شرايط مالي خوب مي‌شود. اميدوارم مسوولان به تيم صباي شهر قم، تاکيد مي‌کنم به تيم صباي قم کمک کنند.

از گل‌هايي که زدي بگو؟

وقتي گلي زده مي‌شود ثمره تلاش بچه‌هاست دو تا موقعيت گير من آمد و منون خدا هستم که به من لطف دارد و باعث شد گلزني کنم. بايد بگويم مجموعه همدلي داريم که اين خيلي به ما کمک مي‌کند.

پسرت هم در ورزشگاه حضور داشت و بازي پدر را مي‌ديد. گويا تشويق‌هاي او تاثيرگذار بوده است؟

بله پسرم معين در اردو بود و من هم اين گل‌ها را تقديم به او مي‌کنم چرا که معين خيلي روي من حساس است و علاوه بر تشويق، تعصب دارد و من خوشحالم که پيش معين رو سفيد شدم.

پسرت چند ساله است و آيا مي‌خواهد راه پدر را ادامه دهد؟

معين وارد 13 سالگي مي‌شود و صددرصد مي‌خواهد فوتباليست شود. استعدادش هم را دارد و مي‌خواهد در پست فوروارد موفق شود ...او کپي خودم است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها