کد خبر: ۱۶۷۱۸۳
زمان انتشار: ۱۹:۵۳     ۳۰ شهريور ۱۳۹۲
بختيار رحماني هافبک طراح فولادي‌ها که نقش انکارناپذيري در پيروزي‌هاي فولاد دارد باز هم با زدن يک گل بازي با سايپا پايه گذاربرد تيمش بود.
مصاحبه سايت گل با بختيار رحماني را بخوانيد.

سايپا را بي‌رحمانه برديد؟

بازي خوب بود ولي متاسفانه گل بدي خورديم. بعد از گل سايپايي‌ها خيلي وقت تلف کردند و بايد بگويم دست عرب‌ها را از پشت بسته بودند ...به ابراهيم صادقي هم گفتم اگر ما بوديم اين کار را مي‌پسنديديد؟ اما در نيمه دوم همه چيز دست ما بود، علاوه بر 4 گلي که زديم مي‌توانستيم گل‌هاي بيشتري هم بزنيم به هر حال ما بازي را برديم و با قدرت 3 امتياز بازي را کسب کرديم.

بازي‌هاي تو نشان مي‌دهد که به يکي از هافبک‌هاي خوب بازيساز و طراح در ايران تبديل شده‌اي؟

من تشکر مي‌کنم و خوشحالم که اين روند را ادامه مي‌دهم و اينطور ديده مي‌شوم اميدوارم بتواتنم با تلاش بيشتر خودم را در شرايط آرماني حفظ کنم و بتوانم در پست خودم به يکي از بهترين‌ها تبديل شوم.

مثل اينکه براي بازي کردن مشکل مصدوميت داشتي، بهتري؟

من دو روز پيش کشاله‌ام کش آمده بودم و فقط به خاطر حسين آقا بازي کردم. ايشان از من خواست که بازي کنم و من هم دوست داشتم در کنار بچه‌ها به فولاد خدمت کنم. باور کنيد هنوز هم درد دارم اما خب دکتر مرادي و فتحي چون نياز به برد داشتيم کمک کردند که من به اين بازي برسم.

با اين برد در صدر جدول مانديد؟

بله اين خيلي خوب بود اما من بيشتر به اين خاطر خوشحالم که اين يکي از بهترين بازي‌هايمان در اين فصل بود و من هم خوشحالم که در به رويم باز شده و هر بازي گل مي‌زنم يا پاس گل مي‌دهم.

بختيار ما مي‌دانيم که کار تو در بوندس‌ليگا اوکي شده، مي‌خواهيم خودت اين موضوع را بيشتر توضيح دهي؟

من ابتدا بايد در جواب بعضي‌ها بگويم که من بدون اجازه حسين آقا خانه برادرم هم نمي‌روم چه برسد از ايران بخواهم بروم به بوندس‌ليگا. مسئله بوندس‌ليگا حسين آقا مي‌داند و اين بحث است که نيم فصل بروم آنجا و شرايط را ببينم اگر خوب باشد اين اتفاق خواهد افتاد.

پس خودت دوست داري که به بوندس‌ليگا بروي و فکر مي‌کني فولادي‌ها موافقت کنند؟

قطعا اين موضوع به پيشرفت من خيلي کمک مي‌کند و همچنين براي فولاد سود زيادي دارد. من 3 سال پيش هم از يک باشگاه بوندس‌ليگا دعوت‌نامه داشتم و اگر شما بدانيد حاضرم آن را رو کنم تا شما در سايت‌تان بگذاريد و همه اين موضوع را ببيند چرا که من مثل بعضي‌ها نيستم که بخواهم به دروغ بگويم که از اين باشگاه يا آن باشگاه پيشنهاد داشتم. بايد بگويم که اگر من به بوندس‌ليگا بروم فوتبال از اين چيزي که هست دو يا سه برابر پيشرفت مي‌کند و همه هم از ين موضوع خوشحال م‌شوند. از خدا مي‌خواهم که اين اتفاق بيفتد.

شما حالا يکي از گزينه‌هاي قهرماني هستيد، فکر مي‌کني فولاد پتانسيل اين گزينه بودن را دارد؟

هم باشگاه و هم کادرفني همگي به بالاي جدول فکر مي‌کنيم ما شخصيت صدرنشيني را داريم و در نتيجه‌هايمان را ثابت کرديم. خدا را شکر نتيجه‌هاي امروز به ما کمک که به تيم‌هاي پشت سرمان باي باي کنيم، بله ما لياقتش را داريم.

با توجه به درخشش تو ديگر بايد انتظار داشته باشيم که کي‌روش تو را بهتر ببيند؟

حرف دل مرا زديد. تيم ملي نياز به يک تحول و نوگرايي دارد و باور کنيد که من مي‌توانم با اين شرايطي که دارم به تيم ملي کمک کنم اميدوارم چشم‌هاي کي‌روش مرا ببيند و به من فرصتي که بايد داده شود بدهند تا بتوانم توانايي‌هاي خودم را در تيم ملي نشان دهم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها