کد خبر: ۱۶۷۱۶۴
زمان انتشار: ۱۹:۳۹     ۳۰ شهريور ۱۳۹۲
هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: يک هفته پيش براي عروسي برادرم از دايي اجازه گرفته بودم.
رضا حقيقي در مورد صحبت‌هايي مبني بر عمدي بودن سه کارته شدنش در بازي مقابل گسترش فولاد تبريز براي شرکت در عروسي برادرش اظهار داشت: به نظرم رسانه‌ها تا موقعي که از يک ماجرا قطعيت پيدا نکرده‌اند حق ندارند مطلبي را در خصوص يک بازيکن بنويسند به همين خاطر من هم اعاده حيثيت و شکايت مي‌کنم.

به گزارش فارس ، وي افزود: آقايان، پرسپوليس آنقدر بزرگ است که بازي کردن در اين تيم آرزوي هر بازيکني است. من هم دوست ندارم يک دقيقه بازي پرسپوليس را به هيچ قيمتي از دست بدهم. دو بازي مصدوم بودم براي اينکه نمي‌توانم بازي کنم چقدر زجر کشيدم و خيلي زود خودم را برگرداندم.

حقيقي ادامه داد: عروسي برادر من يکشنبه شب است و چه ربطي به بازي پرسپوليس و سپاهان داشت. من مي‌خواستم به عروسي بروم يک هفته پيش هم با علي دايي در اين باره صحبت کردم که علي‌آقا نيز به من اجازه داد اما اين چه ربطي به سه کارته شدن دارد. اين حرف‌ها را کساني مي‌زنند که مي‌خواهند بين بازيکنان و کادر فني پرسپوليس شکاف وارد کنند که به نظرم به هيچ جايي نمي‌رسند من با وجود اينکه پزشکان گفتند تمرين نکن اما بعد با درد بازي کردم و تمرين کردم و هيچ منتي نيز نيست چون وظيفه‌ام را انجام دادم.

هافبک قرمزپوشان تأکيد کرد: اگر قرار باشد يک درصد از اين حرف ها واقعيت داشته باشد و بخواهم اين گونه در پرسپوليس توپ بزنم پولي که به خانه مي‌برم حرامم باشد. من به دنبال پول حلال هستم نه پول حرام و از حاشيه‌سازان نمي‌گذرم و آنها را به خدا واگذار مي‌کنم.

حقيقي در مورد بازي پرسپوليس و سپاهان نيز گفت: باور کنيد ديشب تا 4 صبح نخوابيدم و فقط فکر مي‌کردم. پرسپوليس بازي خوبي انجام داد و مطمئن باشيد اگر آن اتفاق‌ها پيش نمي‌آمد مي‌توانست برنده بازي باشد اما پيروزي را از پرسپوليس گرفتند. قضاوت‌ را به خود کارشناسان مي‌سپاريم.

حقيقي در پايان تأکيد کرد: بايد اين را خدمت حاشيه‌سازان عزيز هم بگويم اگر دايي صلاح بداند و او راضي نباشد هرگز به عروسي برادرم نمي‌روم اما از خدا مي‌خواهم که خودش در مورد حاشيه‌سازان قضاوت کند. من باز هم مي‌گويم يک هفته پيش در مورد عرسي برادرم با دايي هماهنگ کرده بودم و هيچ نيازي نبود که بخواهم بازي حساس با سپاهان را از دست بدهم. براي کساني که اين حرف‌ها را اعلام کرده‌اند واقعا متأسفم و مطمئن باشيد اين وصله‌ها به من نمي‌چسبد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها