کد خبر: ۱۶۷۱۶۰
زمان انتشار: ۱۹:۳۷     ۳۰ شهريور ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: يا حق باشگاه را مي‌گيرم و يا تا پاي کنار رفتن از پرسپوليس مي‌ايستم.
محمد رويانيان اظهار داشت: متأسفانه اتفاقات عجيب و تلخي در فوتبالي که مي‌توانست زيبا بشود افتاد.

به گزارش فارس ، وي افزود: من همين الان اعلام مي‌کنم که بايد با اين بي‌عدالتي برخورد شود حتي تا پاي کنار رفتن از پرسپوليس هم جلو مي‌روم، حقانيت پرسپوليس و عدالت به صورت جدي بايد رعايت شود در غير اين صورت من کنار مي‌روم.

رويانيان ادامه داد: با هيچ کس تعارف ندارم، با کسي که خطا کرده و اين جريان را به وجود آورده بايد به شدت برخورد شود و عاملان شناسايي شوند. در اين بين دو راه پيش رو دارم يا حق را مي‌گيرم يا مي‌روم تا آخرش هم هستم، خيالتان راحت باشد، حرف من نه جنبه تهديدي دارد و نه اينکه بخواهم خودم را نشان دهم اما اين کار را مي‌کنم.

مديرعامل قرمزپوشان خطاب به سپاهاني نيز گفت: 3 امتياز مبارک اصفهاني‌ها اما از آنها مي‌خواهم مسئله‌اي که به آنها ربطي ندارد در آن دخالت نکنند. برد سپاهان نوش جانش ما با برد اين تيم مشکلي نداريم اما براي داوري متأسفيم که هميشه و در اکثر بازي‌ها به دنبال ضربه زدن به تيم پرسپوليس بوده تا ما را ناکام کند. من هم يا اين موضوع را با توجه به مسئوليتي که دارم ثابت مي‌کنم يا مي‌روم.

مديرعامل قرمزپوشان تأکيد کرد: پس از صحبت‌هاي ما ديده شده که مسئولان سپاهان از قهرماني دفاع کردند که بهتر است اين کار را نکنند چون کار از ايني که هست خرابتر مي‌شود،راستش را بخواهيد با اين حمايت‌ها کمي ما به برخي مسائل مشکوک شديم که همه چيز را در نامه‌اي از فدراسيون فوتبال خواستار بررسي هستيم، يا حقمان را مي‌گيريم يا اينکه تصميم ديگري خواهيم گرفت چون بايد جواب 35 ميليون هوادار را بدهيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها