کد خبر: ۱۶۷۰۴۰
زمان انتشار: ۱۱:۴۰     ۳۰ شهريور ۱۳۹۲

598، علی دایی در مصاحبه مطبوعاتی قبل از بازی ، با پاسخ محکم یه سئوالی درباره آمار ضعیفش مقابل سپاهان گفت: کاری به آمار نتایجم برابر سپاهان ندارم، با این تیم زیاد بازی کرده ام، از گذشته باید تجربه بگیریم و با شرایط حال زندگی کنیم. فردا هم زمان آینده است و نمی توانیم در موردش پیش بینی داشته باشیم.

 

با همین جواب مصاحبه 20 دقیقه ای دایی و خبرنگاران اصفهانی آغاز شد:

 

با چه سطح از آمادگی به اصفهان آمده اید؟ارزیابی تان از بازی فردا چیست؟

 

با توجه به شرایط جدول هر دو تیم نیاز به سه امتیاز این دیدار دارند، در اصفهان مقابل سپاهان بازی کردن سخت است اما تمرینات خوبی داشته ایم و در بازی های اخیر هم تقریباً عملکرد خوبی داشته ایم، امیدوارم با یک برد یک کادوی کوچک از اصفهان به تهران ببریم.

 

آیا تغییرات در مدیریت سپاهان در این بازی تاثیر می گذارد ؟

 

مدیریت سپاهان را هیچ یک از تیم‌های ایران ندارند و نخواهند داشت و به همین دلیل است که این تیم را به این بزرگی رسانده است اما ما فردا می‌خواهیم سه امتیاز را از این تیم بزرگ دریافت کنیم و به جز سه امتیاز به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم.

 

محرومان و مصدومان پرسپولیس در بازی فردا ؟

 

ما متاسفانه فردا محمد نوری و حمید علی‌عسگر را نداریم. علیرضا حقیقی نیز سه اخطاره است و تیم را همراهی نمی‌کند اما شایعه حضور نیافتن هادی نوروزی منتفی است و او در کنار تیم ما است. درست است که ما فردا دو نفر از ارزشمندترین هافبک‌های تیم را نداریم اما بازیکنان جوان من نشان دادند که فردا چیزی کم و کسر نخواهند داشت.

 

آیا خلعتبری با بازیکنان هماهنگ شده ؟

 

من نمی‌خواهم از خلعتبری تعریف کنم. درست است که او دیر به تیم اضافه شده اما او به دلیل هم‌بازیانش در تیم ملی از لحاظ فنی در تیم پرسپولیس مشکلی پیدا نخواهد کرد و از همان ابتدا هماهنگی لازم را با تیم پیدا کرده است.

 

سقف ارزوهای شما در مربیگری کجاست ؟

 

آرزوی هر مربی است که در اروپا مربیگری کند و من هم علاقه‌مندم که این اتفاق برایم بیفتد اما برای مربیگری در یک تیم اروپایی یک رزومه بسیار قوی احتیاج دارد و من فعلا در فکر جمع‌آوری آن رزومه هستم.

116

گل

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها