کد خبر: ۱۶۶۸۱۹
زمان انتشار: ۰۰:۱۳     ۲۹ شهريور ۱۳۹۲
نخست وزیر روسیه در سخنرانی در نشست مجمع عمومی سازمان خبرگزاری‌های آسیا و اقیانوس آرام یادآور شد که مسئولیت حل و فصل مناقشه در سوریه برعهده همه جامعه جهانی است و اکنون تنها روسیه پاسخ‌گوی مشکلات نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری «نووستی»، "دمیتری میدویدیف" نخست وزیر روسیه امروز، پنج شنبه در جریان سخنرانی خود در نشست مجمع عمومی سازمان خبرگزاری‌های کشورهای آسیا و اقیانوس آرام در مسکو تاکید کرد که حل و فصل اوضاع در سوریه، از جمله مشکل تسلیحات شیمیایی، مسئولیتی است که برعهده همه جامعه جهانی است.

میدویدیف یادآور شد، من شنیده‌ام برخی می‌گویند: حال که شما فکر همه چیز را کرده‌اید، خودتان هم پاسخ‌گو باشید. و اگر روس‌ها موفق نشدند، این مشکل خود آنهاست. ولی اصلا اینطور نیست. مسئولیت حل بحران سوریه برعهده همه جامعه جهانی است.  

نخست وزیر روسیه افزود: مسئولیت اینکه در سوریه خونریزی‌ها ادامه نداشته باشد و کشتار مردم بی‌گناه توقف شود، جلوی فعالیت گروه‌های ترورویستی گرفته شود و اینکه رهبران سوریه حقوق بین المللی را بطور کامل رعایت کنند، برعهده همه جهانیان است و فقط روسیه نیست که باید پاسخ‌گو باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها