کد خبر: ۱۶۶۷۶۳
زمان انتشار: ۲۲:۱۹     ۲۸ شهريور ۱۳۹۲
سايت فيفا در مطلبي با عنوان ايراني ها، قلب تايلندي ها را شکستند به انتشار گزارشي درباره بازي برگشت استقلال مقابل بوريرام از دور برگشت مرحله يک چهارم پاياني ليگ قهرمانان آسيا پرداخت.
فيفا درباره اين بازي نوشت: در تايلند، استقلال در حاليکه 5 دقيقه از شروع بازي گذشته بود،با شوت آندرانيک تيموريان دروازه حريف را تهديد کرد اما اين بوريرام بود که در نيمه نخست و در فضاي استاديوم خانگي اش ارائه گر نمايش بهتري بود .در اين شرايط تلاش گسترده تيم ميزبان در 8 دقيقه مانده به پايان وقت اول نتيجه داد و اسمار،مدافع مياني اين تيم از روي يک ضربه کرنر دروازه استقلال را گشود تا بازي در مجموع دو مسابقه رفت و برگشت در پايان نيمه نخست،1 بر 1 شود.

به گزارش اوج، در ادامه اين گزارش آمده است: اگرچه استقلال در نيمه دوم دوباره زنده شد و جاي شگفتي نبود که در دقيقه 53 به گل حياتي در خانه حريف رسيدند.در اين صحنه،آندرانيک تيموريان توپ را روي دروازه بوريرام ارسال کرد و حنيف عمراه زاده استقلال را به گل رساند.در وقت تلف شده،آندرانيک تيموريان ملي پوش ايراني وقتي متوجه جاگيري سيراسون دروازه بان بوريرام شد از فاصله 30 ياردي شوت زد تا بوريرام به خاک سپرده شود.

بر اساس اين گزارش، فيفا در قسمت ديگري از اين مطلب نوشته است:قلب هواداران بوريرام پس از شکست تيم شان مقابل استقلال شکست. وقتي اسمار باربا، توانست گل بوريرام را به استقلال در نيمه نخست بزند ، طرفداران تيم تايلندي از فرط خوشحالي به جنون رسيدند اما در آغاز نيمه دوم حنيف عمران زاده گل تساوي را زد تا کار براي حريف سخت شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها