کد خبر: ۱۶۶۷۴۳
زمان انتشار: ۲۲:۰۶     ۲۸ شهريور ۱۳۹۲
سرمربي راه‌ آهن مي‌گويد با گذشت زمان شرايط تيمش بهتر مي‌شود.
 منصور ابراهيم‌زاده در نشست خبري پيش از ديدار تيمش برابر صباي قم گفت: هم تيم ما و هم تيم صبا اگر يک مقدار با بدشانسي مواجه نمي‌شدند در اين جايگاه قرار نداشتند. در بازي با نفت يک بر صفر جلو بوديم و داور به اشتباه براي ما سوت زد. همچنين در بازي مقابل استقلال هم با بدشانسي بازي را واگذار کرديم. ضمن اينکه اشتباهات هم داريم، تمام بچه‌ها تلاش خود را مي‌کنند اما در نهايت اگر نتيجه نگرفتيم، در نيم فصل دوم خطوط داراي مشکل را تقويت مي‌کنيم.

به گزارش ايسنا، سرمربي راه آهن سورينت در ادامه افزود: بازيکنان ما در هفته گذشته تمرينات خوبي را پشت سر گذاشتند. اميدوارم بتوانيم در بازي فردا نتيجه خوبي بگيريم و خدارا شکر، محروم هم براي اين بازي نداريم. مصدومان ما هم ميلاد نوري و والري هستند.

او در پاسخ به سوالي درباره مشکل گلزني تيم راه‌آهن اظهار کرد: اين صحبت را قبول ندارم. براي نفراتي که به عنوان گلزن انتخاب کرده‌ايم، فرصت‌هاي زيادي ايجاد شده و در شرايط مختلف اين بازيکنان گلزني کردند و در بخش فني از آنها راضي هستم. برخي مسائل هم حادثه است. مثلا من تا حالا نديده بودم که رضا عنايتي پنالتي خراب کند و اين درحاليست که اين بازيکن گلزن، در سه بازي متفاوت سه پنالتي از دست داده است.

ابراهيم زاده در پايان با بيان اينکه تيمش به زمان براي بهتر شدن نيازمند است، تصريح کرد:‌ در باشگاه راه‌آهن تغييرات زيادي در کادر فني و بازيکنان رخ داده است و اين تيم احتياج به زمان دارد که اين تغييرات بهتر شود، به هرحال اميدوارم در بازي فردا بتوانيم سه امتياز بازي را بگيريم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها