کد خبر: ۱۶۶۷۲۹
زمان انتشار: ۲۱:۵۵     ۲۸ شهريور ۱۳۹۲
مهاجم پرسپوليس گفت: بازي با سپاهان يک بازي 6امتيازي است و ما همگي مي خواهيم سربلند از اصفهان بيرون بياييم.
سيد صالحي در همين رابطه به سايت گل گفت:سپاهان تيم خيلي خوب و با کيفيتي است اما بايد توجه داشته باشيد که ما پرسپوليس هستيم تيمي با هوادارن بي شمار و مربي خوب و بزرگي مثل علي دايي همچنين ما بازيکنان خيلي خوبي داريم که همه اينها به ما کمک مي کند تا بتوانيم در مقابل سپاهان يک حريف قدرتمند باشيم. ما در خانه انها بازي مي کنيم و اين کار ما را سخت مي کند اما تلاش مي کنيم که به موفقيت برسيم.

سيد صالحي در ادامه افزود: من سالها در سپاهان بازي کرده ام و در اين تيم خاطرات خوب آسيايي دارم اما در بازي فردا من بازيکن پرسپوليس هستم و با احترامي که براي سپاهاني ها قائلم اما بايد بگويم اگر خدا عزت بدهد آنها را شکست مي دهيم و من هم به عنوان بازيکن سعي مي کنم به انها گلزني کنم.

سيد صالحي در مورد مصاحبه هاي زيادي که از او در مطبوعات مي بينيم گفت: به من لطف دارند اما بايد بگويم اکثر اين مصاحبه ها خيالي است و متاسفانه چاپ مي کنند. من در اکثر مواقع با سايت گل حرف مي زنم و بيشتر به فکر تمرين و تلاش براي تيمم هستم چرا که من فقط به موفقيت تيمم وجواب دادن به اعتماد علي آقا هستم نه چيز ديگر اما بعضي وقتها حرفهايي که نزده ام از من نقل قول مي کنند و در بعضي جاها چاپ مي شود که اين درست و حرفه اي نيست.

سيد صالحي در پايان گفت: بازي با سپاهان يک بازي 6امتيازي است و ما همگي مي خواهيم سربلند از اصفهان بيرون بياييم.اميدوارم خدا کمک کند و به ما عزت دهد تا بتوانيم با شکست آنها هوادارن خودمان را شاد کنيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها